Translate

14 Ocak 2014 Salı

2044.bölüm..

kahvaltı edecekler herhalde.. masaya oturdular.. tokalaştık..
 tuna ,bedri,behzat,faruk,davut,mehmet ve hakan bey de.. gelip ,merhaba dediler..
ingilizce konuşuyoruz..
mr.ronald-- merhaba.. gaye hanım,erken gelmişsiniz..
gaye--iş amaçlı buradayım, mr.ronald.. irem hanımla randevum vardı.. size afiyet olsun.. görüşmeye zamanında,geleceğim..
mr.ronald-- peki,lobide olacağız..

gaye-- tamam.. iyi günler.. tuna bey,kahve için teşekkür ederim..
tuna-- rica ederim,afiyet olsun..
gaye-(gülerek) bir an.. ingilizce bilmediğinizi düşünüp.. pot mu kırdım acaba demiştim ama.. neyse öyle değil miş..

mr.ronald-- tuna bey,yüksek lisansını harward da yaptı..
gaye-- (gülerek ) bu daha kötü oldu.. affedin..lütfen..
tuna-- estafurullah,gaye hanım..
bizlere de,başıyla selam verip.. gitti..

tuna-- bizde,müsadenizi istiyoruz.. sizi, philip alacaktı sanırım..
mr.ronald-- evet.. geleceğiz..bir dakika, irem hanıma birşey soracağım..
irem-- buyrun..
mr.ronald-- bize kırıldın mı,konuşmadın da..
irem-- yoo.. acele ediyoruz,sizde geleceksiniz.. oyalamak istemedim.. kırılmam için,bir neden yok ki..
mr.hector-- gaye hanımı çağırdığımız için,kırıldığını
düşündük  .. gerçi sen,tam aradığınız kişi demiştin ama..

irem--hala öyle düşünüyorum..ve duyunca, çok da mutlu oldum.. gaye gelecek vaad ediyor.. başarılı olacağına da, eminim.. birde ablası var.. onu da çağırabilirsiniz.. okul arkadaşımmış,şimdi öğrendim.. çok çalışkandır,dile de vakıf.. hiç mahçup etmez, sizi..

mr.edward-- arkadaşınız başvurmadığı ve kısıtlı kadro açığı olduğunu bildiğiniz halde.. gaye hanımın ,ablasını da mı öneriyorsunuz..
irem-- evett,aynen öyle.. ikisi de,çalışıyorlar aslında da..
kaçırmamanızı tavsiye ederim...

mr.ronald--(gülümsedi ve cekedin iç cebinden bir zarf çıkarıp,uzattı ) bu davetiyen.. seninle görüştük zaten.. ortak kararımızı biliyorsun.. kadrolu ol,üst sınıfa geç ve geldim demek için, ara bizi.. tamam mı..
irem--  tamam..(zarfı ve masadan da ,çantamı aldım )
tuna--irem-- hoşçakalın..
mr.ronald-- güle güle..

hep beraber çıktık, kahvaltı salonundan.. asansörü bekliyoruz..

mehmet-- saat kaçta,temel atılacak tuna bey..
tuna-- (saatine baktı) bir saat, sonra..
mehmet-- böyle gelebilir miyiz,giyinelim mi..
tuna--basın ve protokol olacak ama siz bilirsiniz..

Hiç yorum yok: