Translate

14 Ocak 2014 Salı

2043.bölüm..

masadakileri kaldırırlarken.. garsonun,dikkatle masaya bakmasından huylandım..
irem-- ( yaka kartına bakıp.. )salih bey..
--efendim, buyrun..
irem-- kahve verirken,cacusluk yapmanızı isteyen mi oldu..
-- hayır hayır..
irem-- niye bakıyorsunuz,öyleyse.. doğru söyleyin de,işinizden olmayın bence..
-- (masaya bıraktı,kahveleri.. suları .. yanıma gelip,eğildi.. kısık sesle..) yeşil gömlekli bey,yanınızdaki hanımın ..elinde yüzüğü var mı bakmamı istemişti de..
irem-- (gülümseyerek ) yakalandım,bakamadım de.. tamam mı..
-- tamam.. afedersiniz..
gitti yanımızdan..

bedri sigara verdi,yaktı..
gaye-- eşin mi,istemiş..
irem-- hayır.. hakan bey,elinde yüzüğün var mı bakmasını istemiş de..
gaye-- nee.. vay,uyanık..
bedri--irem-- hah hah hah..

elindeki kaşlı yüzüğü ters çevirip..
gaye-- önlemimizi aldık.. artık var..  biliyor musun,mr.ronald beni aradı..  saat iki de,burada.. görüşeceğiz.. sevindim,heyecanlandım da.. seni dinlemiştim,şimdi ne yapacağımı da..söylersin diye umuyorum..

irem-- sevindim,gaye..hayırlı olsun..  şu anda,bunu sorma da.. bazı detayları öğrendikten sonra,konuşalım.. sen bana, borcumu söyle..
gaye-- hesaplamadım ki.. kartını görüp,aciliyeti de bedri beyden duyunca.. öncelikle işi yapalım dedim.. melis hanım hala orada..
basım yaptırıyordu..
irem-- sağol.. müdürünle,sorun olmasın da..
gaye-- (gülerek) olmaz.. müdür,ablam.. vee öğrendim ki.. sizi gayet iyi tanıyormuş.. selamı vardı..
irem-- as.. nereden,tanıyormuş.. adı ne ablanın....
gaye-- yeşim.. kolejdenmiş.. kekeme de,tanır dedi..
irem-- aaa.. sen yeşimin kardeşi misin.. nasıl,iyi mi.. kekemeliği düzeldi değil mi..
gaye-- hah hah hah.. iyi iyi.. bülbül gibi, maşallah.. fazlasıyla etkili olmuşsunuz,susturamıyoruz..

bedri--irem--hah hah hah..
irem-- evli mi,bekar mı.. İstanbulda diye duymuştum,ne zaman döndü..
gaye-- bekar,bir yıl oluyor.. ajans babamla,amcamındı.. ikisi de,emekli olduk.. yürütün dediler.. ablam hazıra kondu.. ama çabuk kavradı,süper gidiyoruz..
irem-- çok sevindim,selamımı söyle.
 ben olmayacağım ama borcumu hesaplayınca,bedri beye yada melis hanıma bildirirsin.. dönünce görüşürüz, yeşimle de.. yada gelirseniz açılışta görüşürüz..
sen bekar mısın.. yani aday var mı.. bileyim, değil mi..

gaye-- hep böyle açık sözlümüsündür..yoksa bana özel mi..
irem-- hep böyleyim.. hayat kısa,zaman yok.. gideceğim,birazdan.. işim var,oyalama beni..  kocacığımın da,boynu tutuldu.. hadi gayee..

gaye-- (gülerek) ablamla, niye iyi anlaştığınızı anladım.. bekarım,özel birisi yok şimdilik.. sen bil de,soranlara söyleme..
irem-- konu etmedik derim.. ama bedri beyi engelleyememm..

bedri--gaye-- irem-- hahh hah hah..
irem-- hadi kalkalım.. sen de,gelsene temel atılacak..
gaye-- (kalktık ..)sağol, işim var.. sonra da görüşmeye  geleceğim..

mr.ronald ve mr.hector içeriye girince..
irem-- onlarda geleceklerdi.. ama karışmayım, o halde..
.  gayee dilimizi biliyorlar ha,açık verme..
gaye-- tamam...sağol..

Hiç yorum yok: