Translate

14 Ocak 2014 Salı

2042.bölüm..

hakan bey,getirdi içeceklerini .. bize de,çay getirmiş..ikram etti.. teşekkür ettik.. yerine oturunca..

hakan-- bir daha sizinle,bir yere gitmem.. ne haliniz varsa, görün.
behzat-- hakann,büyük konuşma.. aşık olursan.. seni de görürüz.
hakan-- olsam da,size göstermem.. ayakkabımı bağla ,eğilemiyorum demem hiç birinize..
mehmet-- yaptıklarıma say,hakan.. arkanı çok topladım,sütten çıkma ak kaşık.. değilsin yani..

hakan-- irem hanımın yanında söylediğin ,iyi oldu abi.. çeyiz zarfını hayatta vermez artık..
irem-- (gülerek) zaten verme gibi bir düşüncem yoktu,hakan bey..
yani,önce adayın olması ve benim sizi birbirinize yakıştırmam gerekli..
davut--sen umutsuz vakasın, oğlum..
hakan-- davut abii,sen sayıklıyorsun.. benimle iyi geçinmen lehine..
davut bey,anlamak istercesine baktı sadece..
faruk--  cin olmadan,adam çapmaya kalkıyorsun hakan.. sarhoşlar ayıkacak,bil yani.. yakarlar çıranı..

gülerken.. kapıdan,bedri bey ve gaye hanım.. girince.. kalktım yerimden..
ellerinde evrak çantaları var.. bedri gayet şık takım elbisesiyle.. gaye de,son derece alımlı..güzel.. bakımlı,süper görünüyor.. gülerek geldiler.. tokalaştık..

irem-- merhaba gaye.. sağol, ilgilendiğin için... emrivaki gibi oldu ama..
gaye-- ne demek,ayağım için yaptıklarını unutamam..
irem-- hah hah hah..  içerikten bahsetmeyeceğini hatırlatıp.. seni tanıştırayım.. eşim tuna..
tokalaştılar..
irem-- gaye hanımla,panelde tanıştım.. basın yayın son sınıfta,okuyor ve reklam ajansında müdür yardımcısı.. bir konuda, uzman görüşüyle yardımını istedik..
tuna-- memnun oldum,gaye hanım..
gaye-- bende tuna bey..

irem-- bu masada oturan beylerde.. behzat bey,bedri beyin abisi.. (kalkıp tokalaşıyorlar..tek tek) İzmir bayimiz,davut bey..
Ankara bayimiz,faruk bey.. İstanbul bayimiz,mehmet bey.. ve kardeşi hakan bey.. gece,nişan ve sözümüz vardı.. bugün de,Adana bayisinin açılışı ve düğünü var kısmetse.. misafirimiz oldular.. seni de bekleriz..
gaye-- sağol da,söz vermeyim.. memnun oldum,beyler..
bizde memnun olduk dediler..

irem-- buyur,bir kahve içelim..
gaye-- içerikten bahsedecek bir yerde,içelim öyleyse..
hakan-- gitmeyin gaye hanım.. kulaklarımız duymuyor zaten..

irem-- ama maaşallah gözleriniz ,çok iyi görüyor hakan bey.. evrakları gösterecekler,sürprizimi bozmam..  (biraz ilerideki masayı işaret edip ) şöyle oturalım.. tuna,izninle..
tuna-- tamam.. boynumuz tutulacak ama olsun..
irem-- senin için,çaresi var..

bedri bey,gaye ve ben masaya oturduk.. hazırladıkları afişleri,el ilanlarını .. uçak ve helikopterin resimlerini gösterdiler.kaldırmadan..

bedri-- (kısık sesle ) nedim beyle görüştük..işlem tamam dedi.. izinleri almış,kayıt yapılıp.. üstümüze almışız uçağı ve helikopteri.. havaalanının özel bir hangarındaymış.. adımız yazılmış... iki de,pilotumuz varmış artık..  onlarda hazırmış.. nedim bey,görmüş..

çarşının iki girişine.. bizim bulvara ,xxx sanayi dokuma fabrikasının olduğu yere ve havaalanı yoluna tel gerip.. büyük bayrak boyutundaki bez afişleri asıyorlar şimdi.. (işaret ettiği ilanlara baktım ) hepsi farklı,basıldı..bunlarda  örnekleri..
 melis .. reklam ajansında, tv için ilk etap reklamlarını yaptırıyor..  temel atılırken,istediğiniz gibi  dağıtılacak.. aramasını istediğiniz,bey ile konuştu.. büyük bir zevkle yaparım ama irem hanım modelim olursa demiş..
 vahide hanım,yasemin,turgut,ilter .. tv için,ana depoların tekliflerini değerlendiriyorlar.. derya hanım da,çiçek hanımla ilgileniyormuş..

irem-- şule ?
bedri-- (gülerek )geleceğim diye, haber vermiş..
irem-- anladım.. bedri bey.. size de,gayeye de teşekkür ediyorum.. (garson,üç kahve getirince.. tunaya baktım..o da, kahve içiyor.. )
tuna-- afiyet olsun..
irem-- teşekkür ediyorum..

masadakileri kaldırırlarken.. garsonun,dikkatle masaya bakmasından huylandım..  yaka kartına bakıp..
irem-- salih bey..
--efendim, buyrun..
irem-- kahve verirken,cacusluk yapmanızı isteyen mi oldu..

Hiç yorum yok: