Translate

14 Ocak 2014 Salı

2036.bölüm..

hüseyin-- iremm,tabanca vereyim mi..
irem-- (gülerek) gerek yok,hüseyin abi.. ben başka birşey düşünüyorum..
mahmut-- rica ederim, sakın şaka yapmayın.. irem hanım..
bekir-- sacide gibi ;ayağını denk al da, deme sakın..
ziya-- mutlaka, ablam haklıdır..
sacide-- yaşa ziya.. haklıydım tabi..

irem-- bak şimdi.. olacak şey değil.. rüya geldi aklıma..
bekir-- ufff, terledim ha.. tuna, allah sana yardım etsin..
tuna-- hepimize,özellikle de.. size yardım gerekiyor bence..
aniden, yorum yapacağımı hatırladım da..

elif-- mola verin,bekir abinin kalbi var..
irem-- merak etme,elif abla.. İstanbulda,bahçedeki gece etkinliklerinde.. delikanlı gibiydi maşallah..
hüseyin-- keşke ben görseydim..
nedim-- ben anlatırım,size..

kahkahayla güldük..

bekir-- irem.. hayırlı olsun dediğimiz..konu ne ise,ortağın olmak istiyorum.. şartları sen belirle.
hüseyin-- bende..
mahmut-- bende arzu ediyorum..
mustafa-- bizde seviniriz ,doğrusu..
güngör-- beni de unutma..

irem-- güveniniz için,sağolun.. teklifiniz gurur verici.. şirketi az
önce kurduk.. sabah resmileşecek..  faaliyetimiz başlayacak da.. müdürümüz,bedri bey.. bir yıl sonra,mezun olduğunda.. planlarımız uyarınca.. daha geliştireceğiz şirketimizi.. o zaman
hala arzu ediyor olursanız.. konuyu gündeme getiririz..

bekir-- tamam.. televizyon ithalatı,sanmıştım ben.. değil mi..
irem-- değil.. o,kuruldu.  on gün sonra,renkli tv ler.. piyasada olacak kısmetse..
ercan-- çetin bey de,merakla bekliyordur herhalde..
irem-- bilemiyorum,bir irtibatımız olmadı henüz..

bekir-- (gülerek) çetinin başka meşguliyetleri var,artık....tuğba hanım, Urfaya gitmiş.. çetin de;gün aşırı, akşam gidip.. sabah İstanbula geliyormuş..
irem-- hıı,yarın açılışa gelecek değil mi..
bekir-- evet..
irem-- güzell,ben ona bir sürpriz yapayım öyleyse..
bekir-- iremm,yapma..  tuğba hanım,kök söktürüyormuş.. senin sürpriz fazla gelir..
sacide-- belki iyi birşey yapacak.. engellemesene kızı..
irem-- evet,bekleyip görelim.. bu arada,ben jestinizi öğrendim..
vakıf adına,teşekkür ederim..

bekir-- rica ederim.. sözünü etmeye değmez..
irem-- değer ,bekir ağa.. çekirdek alacağım sana, söz..
güldüler..

irem-- aklıma gelmişken,kemal bey nerede.. nedim bey.. 
nedim--nişanı bilmiyor ki.. o gece,çadırı alıp denize gittiler.. yarın sabah,dönecek.. 

Hiç yorum yok: