Translate

14 Ocak 2014 Salı

2037.bölüm..

mahmut-- modelleri çok güzel.. philip de,kumaşına ..dikişine özen göstermiş..  çadırlar,süper.. olmuş irem hanım.. bir tanede ben alacağım..
irem-- tabi ki,beğenmenize sevindim.. ben görmedim daha..
güngör--  çadırı ne yapacaksın irem.. sen mi diktiriyorsun..

irem-- evet.. satacağım güngör bey.. çadırın kullanımındaki aksamaları iyi bildiğim için.. yazlık ve kışlık iki model çizdim philibe..o da,diktirdi sağolsun.. alüminyum aksamı da,babamın bir arkadaşı üretti.. ilk parti satışa hazırmış,duyduğuma göre.. alıcılar da,hazır çok şükür..

çiçek geldi yanımıza..
çiçek-- sözünüzü kesiyorum ama.. irem hanım,biraz konuşabilir miyiz..
irem-- tabi,çiçek.. (diğerlerine dönüp) izninizle..

koluna girdim,ayrıldık yanlarından..
irem-- buyur hayatım.. seni dinliyorum..

çiçek-- ben dershaneden ayrıldım.. iki gün önce de..kitaplarımı,kıyafetlerimi ambarla,İstanbula gönderdim..bedri ,batu ,tamer ve turgut bey de yardımcı oldular sağolsunlar..  yavuz bey ile de,telefonda görüşmüştük.. çevirileri yapabileceğimi,16 ekimde geleceğimi söylemiştim.. o da,tamam demişti..

irem-- sevindim.. yarın saat kaçta,ne ile gidiyorsun..

çiçek-- sabah dokuzda,otobüsle gidiyorum.. bizim oradan,servise bineceğim.. anlattım ama annem ,evi ..çevreyi görmediği için..biraz endişeliydi.. " çocukları bırakıp,gelemiyorum..  burhan seni karşılayacak "diyince, şaşırdım..  bana" burhan oğlum; gittiğinden bu yana her hafta arıyor,halimi hatırımızı soruyor.. anacığım bir emrin var mı diyor ,hakikatli çocukmuş "..dedi..
 en yakınım tarafından, aldatılmış hissettim kendimi..
o kızgınlıkla,anneme söylendim.. o da bana ,ilk defa sesini yükseltip.. burhanı savundu..
çocuk haklıymış.. ne kötülüğünü görmüşüm.. birde densizlik edip,kıymetini bilmemişim..
küstük anlayacağınız.. fulyaya verdiğim parayı bile, geri göndermiş.. saliha hanıma ,bırakmak istedim.. almadı."ana-kızın arasına girmem.. gülten hanım,anne.. herzaman haklıdır,kendini affettir "dedi.. size versem,verir misiniz.. irem hanım..

irem-- (gözlerim dolu dolu.. omuzlarını tuttum )
hayır, saliha hanım gibi düşünüyorum.. senin burhanla ilgili  fikrin, değişir yada değişmez.. ama o anne.. çocukları için en iyisini düşünür , bilir ,hisseder vs.. kendince haklıdır..
anneye küsülmez,söylenilmez.. gönlü kırılmaz.. asla..derhal, özür dile çiçekciğim..
çiçek-- amaa..
irem-- ama yok.. uzatma lütfen.. gel hadi..
çiçek-- konuşmuyor ki,benimle..

irem-- konuşmasın.. ana-kız her zaman anlaşırlar.. sen,sarıl öp..
özür dile,sokul koynuna.. o affeder..
çiçek-- peki.. şimdi değil de,evde özür dileyeyim.. fulyaya gidelim demiş..
irem-- tamam,ben gönderirim sizi.. .. (sarılıp,öptüm yanaklarını ) yolun açık olsun.. başaracağını biliyorum,kendine güven.. işin rast gelsin..
çiçek-- sağolun..

irem-- annen verdiğin parayı,senin ihtiyacın olur diye almıyordur.. ve haklı.. sen teksin,onlar bizimle.
insanlık hali,çalınır kaybolur.. paranı farklı yerlere koy ve eve gittiğinde bana haber ver,tamam mı canım..
çiçek-- tamam.. tuna beye de,teşekkür ettiğimi söylerseniz..
benn,kalabalıkta gidiyorum diyemedim..
irem-- söylerim..merak etme..

************
yaşlıları,songülü .. anar, ilter götürdü..
gülten hanımları,deryanın..sami beyleride saidin .. götürmesini.. rica ettim.. tabi deryayla önce,bazı konular hakkında konuştum..

güngör,cris ve elizabetleri zekeriya.. kaan da mustafa beyleri götürdü..hüseyin abilerde,bekir beylerle gittiler..yasinler,abimler,orhan abiler,güzide hanımları..nedim beyleri ,yolcu ettik..  özcan,ercan  beyler de.. rekin ve vahide hanımlarla gitti..
yavuz beylerde,misafirhaneye gideceklermiş.. "benim misafirimsiniz  yer ayıttım ,burada kalıyorsunuz "dedi mehmet bey..memnun oldular..  proflarla,onlar da çıktılar..

tuna-- mehmet bey,iki oda ayırtıp. .. sizlere diye düşünmüştük.. bedri, behzat bey de var..
mehmet-- sağolun,ben ayırtmıştım..iptal etseniz..
tuna-- yok,edemeyiz.. naim beylere,arif beylere yada necmi beye
teklif edin öyleyse..
mehmet-- peki..

Hiç yorum yok: