Translate

14 Ocak 2014 Salı

2034.bölüm..

sonraki bir saat boyunca.herkes pistteydi.. abimler,bekir beyler,mahmut beyler,özcan,ercan beyler.. sami bey,arif beyler ,rekinler ve naim beyler.. profesörler. öyle samimi oldular ki.. anlatamam..
faruk ,davut,mehmet,batu,tamer turgut ,behzat.. sadun ,hakan, bedri
ilter ve ziya da.. kırdı geçirdiler hepimizi..

nedim bey,oynaya oynaya geldi yanımıza bir ara..

nedim-- irem hanım,not kağıdı bulamadım..
irem--tamam konuşalım..
tuna-- nedim bey,konunun acil olduğuna emin misiniz..
nedim-- evet,acil..
tuna-- gizli mi,söylesene..
irem-- değil de,sürprizle ilgili.. çaktırmadan gelirim,ben..
tuna-- iyi.. gecikme..

ikimiz pistten biraz ilerledik..

nedim-- sadun beyle,konuştuk da.. uçak ve helikopteri  yarın kullanmak isteyeceğinizi varsayıp..şirketi sabah kurmamız gerektiğini söylemek için çağırdım.. kurulum şartnamesi yanımda, şimdi imzalarımızı atarsak.. işlemi erkenden yapabilirim.. ona göre izin alınması,kayıt edilmesi lazımmış..
irem-- tamam,atalım.. siz,şu boş masaya getirin.. bende kalemimi alayım.. vahide hanımı da çağıracağım, değil mi..

nedim-- (güldü) evet.. şirketin müdürü kim olacaksa,o da gelsin..
irem-- bedri bey olacak..
nedim-- ağır gelmez mi..
irem-- gelmez.. şimdilik taksi hizmeti verecek,zaten..tam faaliyete geçinceye kadar.. kendisi de,olgunlaşma sürecini tamamlayacak..
nedim-- isim ne olacak..
irem-- sky dreams airlıne.. gökyüzü hayallerinin havayolu..
nedim-- güzelll...

 kalemimi alıp,pistte oynayanların arasına girdim.. bedri bey ve vahide hanıma.. biraz gelir misiniz dedim..
beraber,nedim beyin yanına giderken..

bedri-- ne oldu,irem hanım..
irem--şirketinizi kuracağız, bedri bey.. öne almamızı gerektirecek, gelişmeler oldu..
bedri-- hıı,ne gibi..
irem--  uçağımız ve helikopterimiz hazır ,gelmiş.. yarın kullanacağımız için,şirketi  resmileştiriyoruz..
vahide--  tuna beye ,sürpriz olacak herhalde..
irem-- evet..  amerikaya gidecek,doktora için..
garibim,görüşemeyeceğiz diye sıkıntıdaydı.. sevindireyim dedim..
vahide-- nasıl kabul ettiğini anlamadım ama hayırlısı olsun..
irem-- amin.. ben ısrar ettim..

***
imzaları attıktan sonra.. bedri beyi de, tebrik ettik.. ismi çok beğendiler.. nedim bey,çantaya evrakları yerleştirirken..

nedim-- ilk imzanız,hayırlı ..uğurlu olsun vahide hanım.. sitemliydim de,irem hanım susturdu beni.. mutluluklar dilerim..
vahide-- çok teşekkür ediyorum,nedim bey.. aynı süreçten geçtiğimiz için, susmuş olabilir misiniz acaba..

irem-- (gülerek) anlaştığınızı görmek ,çok güzel..
nedim-- evet.. elim mahkum..
vahide-- bence de..
bedri-- ben anlamadım,siz tartışıyor musunuz..
irem-- hayır hayır.. atışıyorlar aşıklar gibi..

nedim--vahide--bedri-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: