Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

2033.bölüm..

tamer-candan,melis-faruk,melek-batu ile.. önce özcan beylerin masasına gittik.. samimi tebriklerden sonra da.. bizim masaya geldik..

irem-- (ingilizce konuşuyorum ) efendim tanıştırayım.. radyodan müdürüm, batu bey ve kız arkadaşı melek hanım.. süper eczacımız,bölümünü birincilikle bitirmiş..tezi de onaylanmış.. gurur duyduk kendisiyle..
( tebrik ettiler.. )
noter ikinci katibi, tamer bey ve kız arkadaşı avukat candan hanım.. hanımlar,ziyanın kuzenleri ve Ankaradan geldiler,sürpriz yapmışlar..
( profları ve naim beyleri de tanıttım.. hoşgeldiniz dediler..tokalaşma faslı bitince.. )
irem-- (yine ingilizce devam ettim..) faruk bey de,Ankara bayimiz..
müdürüm,melis hanımla yarım saat kadar önce sözlenmişler..
bize müjde verdiler..

yine tebrik edildi..
irem-- vahide hanım, çocuklar elini öpeceklermiş..

kahkahalarla gülünürken, kalktılar rekinle vahide hanım.. öptürmediler tabi.. faruk beyi,melisi tebrik ettiler,samimiyetle.. sarıldılar..
faruk-- veto kalkmıştır,umuyorum..
batu-- aa..sizz veto mu,uyguluyordunuz irem hanım..çok şaşırdım..
melek-- özel hayatlarına müdahale edeceğini,hiç düşünmemiştim doğrusu..
vahide-- ben veto ettim.. çünkü,öyle gerekiyordu..
irem-- bende destekledim.. amacımız,müdahale değil..  bunaltan baskıdan.. melis hanımı ve dolayısıyla hepimizin moral,motivasyonunu korumak için sınır çizmekti..
.. faruk beyin, sitemi aşikardı ama.. şu andaki mutluluğunu da, kararımıza borçlu..olduğunu düşünüyorum... iş ve özel hayat, bizim çalışma anlayışımızda pek ayrılmıyor,melek.. sınırlı etkim var ve lehlerine.. çalışan arkadaşlarımın,huzuru.. benim için çok önemli.. sağlamak da,görevim..

faruk-- haklısınız,sağolun..
vahide-- iyi,bende vetoyu kaldırdım..
irem-- çok çabuk olmadı mı.. sözü de,anlamadık zaten.. nişanı beklesek,daha iyi olmaz mı vahide hanım..

faruk-- tuna bey,ne olur birşey söyleyin..
tuna-- karışmadığımı biliyorsunuz ama sizi kırmayım.. irem;birşey..
kahkahayı duymanızı isterdim..
şule,mehmet bey..davut ve nedim bey  geldiler yanımıza.. onları da,tanıttım.. merhabalaştılar..

naim-- (mehmet beye bakarak) yüzün gülmüş nihayet... 
necmi-- bende ,bu kadar acele edip..nişanlanırken.. niye yüzü asık bizim damadın diyordum.. 
mehmet-- evet.. inşallah bende,onların nişanlarında.. bir sürpriz yapacağım.. davut da,faruk da.. çok çok iyiler.. ama yaptıklarını ödeyecekler..
faruk-- razıyım,mehmet.. 
davut-- bende razıyım da.. benim yaptığım gibi,olsun.. nişana
karışma.. 
yavuz-- aday var galiba.. davut bey.. 

mehmet-- olsa bilirdik, canım.. 
davut--  yavuz bey,yok.. ama şimdiden söz alayım da..ne olur ,ne olmaz.. 
nedim-- irem hanım otelinize gelmiş ya.. kısmetiniz açılmıştır,davut bey.. behzat beye,bana,sadun beye..mahmut beye baksanıza..

rekin-- o konuda size katılıyorum.. keşke daha önce,karşılaşsaymışız.. 
irem-- sağolun da.. kader,kısmet bu.. ben birşey yapmadım.. 
necmi-- bu kadar kişi yanılıyor olamaz,herhalde.. Ankaraya
geldiğinizde bana da buyrun, lütfen.. bir deneyelim.. 

kahkahayı tahmin edin artık.. 

Hiç yorum yok: