Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

2032.bölüm..

faruk-- o da olacak ,inşallah.. (melisin elini tutup.. tek taş,yüzüğünü gösterdi ) biz sözlendik.. evlerine gidip.. anne-babasından istediğim için de,geciktik.
irem-- (şaşkınlıkla,gülerek)nee.. bu ne hız,faruk bey..  hayırlı,uğurlu olsunn..(tokalaştım.. )
faruk-- amin.. ne hızı.. bugün öldüm,öldüm dirildim irem hanım..

melisle kucaklaşırken..tuna da tebrik etti..
irem-- meliss,ne zaman oldu buu..
melis-- (gülerek) bir anda oldu işte..  daha bagajı açarken.. faruk bey,geldi yanıma.. elindeki poşeti verdi..  eve gidip,ayakkabılarımı getirmiş.. görüncee..

irem-- (güldüm ) bak,ayakkabının topuğunu sakın yaptırma..
tamam mı..hatıra olarak saklarsın..
faruk-- iyi fikir.. büfeye koyarız..
tuna-- irem yapamadı,öneriyor..

kahkahayla gülerken.. mehmet bey açtı kapıyı..

mehmet-- ooo,hoşgeldiniz hanımlar..
tokalaştı hoşbulduk dediler.. tebrik ettiler falan..
mehmet-- siz lütfen,içeri girin.. ben farukla biraz konuşacağım.
faruk-- mehmett,kızma da.. önce dinle..

mehmet-- çok düşüncesizsin,faruk.. neler geçti aklımdan,haberin var mı senin.. nişanlanıyorum güya.. kendimi unuttum lan.. acaba, melis yok mu dedi.. kavga ettiler de,gitti mi.. kaza mı yaptı.. nerede şimdi..
melis--bir dakika, mehmet bey (elini uzattı.. ) biz,sözlendik..
faruk-- inan ki.. planlı değildi.. melis kabul edince..evlerine,gitik.. anne babasının rızasını aldığımızdan da..geciktik..özür dilerim..

mehmet-- (kollarını açıp..ikisini de,sarıldı.. yanaklarını öptü ) tebrik ederim.. dilerim,çok mutlu olursunuz..  ama bunu ödeyeceksin, faruk..
faruk-- öderim.. ne istiyorsan yapacağım,söz.. herkes şahit..
mehmet-- paspas yapacağım seni.. paspas..
faruk-- tamam,razıyım.. affettim de,hadii..
mehmet-- affettim.. gel lan,buraya.. serseri.. (sarıldılar birbirlerine.. )
faruk-- sağol,dostumm..

irem-- mehmet bey,ben olsam affetmezdim.. size bravo..
tuna-- bende etmezdim..
faruk-- yapmayın,rica ederim..  böyle olsun istemezdim..
o ,o kadar değerli ki.. dönemedim..
mehmet-- tamam tamam.. sus artık.. ruh halini bilmesem,bende affetmezdim.. hadi girelim içeri..

kapıyı açtı.. içeri giriyoruz..
irem-- ziyaların masasına mı .. batu beylerin masasına mı.. yoksa bizim masaya mı götüreyim sizi..
melek-- ziya canıma okur,bu sefer.. onların masasına gidelim..
haberi var çünkü..
irem-- haklısın.. muhataplarınız gelsin.. ve bu sefer ,onların yanında olun lütfen.. batu bey anlatmıştır,herhalde..
melek-- evet,çok üzüldük..

********
irem-- (ziyanın ,zuhalin omuzuna dokundum.. faruk beyleri tebrik ediyorlardı.. hepsi ayakta.. kızlar melise sarılmış.. )ziya,misafirleriniz geldi.. gözün aydın..
ziya-- (döndü  ) oo..kızlarr,hoşgeldiniz.. (sarıldılar birbirlerine.. )
zuhal-- senin de gözün aydın.. maaşallah,söz,nişan ve düğün devamlı bir faaliyet içindesiniz..
masadakilerle tokalaşıyorlar.. öpüyorlar..
irem-- evet,sağol.. darısı bekarlara olsun..
hakan--turgut-- aminnn..

candan-- turgutt,hayırdır.. ne gür çıktı sesin..
turgut-- çıksın,candan.. zamanıdır artık.. hoşgeldin..
candan-- hoşbulduk,elini çabuk tut öyleyse.. sırayı kapabiliriz..

ahu--işte tamerle,batu geliyor.. şok olmuşlar.. haberleri yok muydu..
candan-- yoktu..
ziya-- ben demedim mi,koşa koşa gelecekler diye..
yasemin-- haklıymışsın valla.. batu,kanat mı takmış acaba..
biz kahkahalar atarken..
batu-- melekkk..
melek-- batuuu.. (özlemle sarıldılar.. )

tamer-- candann,aşkolsun.. gelemeyiz kesinlikle.. demedin mi,bana..
candan-- nasıl geldiğimizi,bir bilsen tamer.. ama sitem ediyorsan.. gidebilirim..
tamer-- etmiyorum,hoşgeldin..
irem-- gözün aydın da,bu nasıl karşılama tamer..
tamer--(sarıldılar.. yanaklar öpüldü) ben ne yaptığımı bilmiyorum ki..  size ne oldu,melis hanımı ..faruk beyi kutluyorsunuz..
faruk-- tamerr,sözlendikk.. darısı size..
tamer-- aa,sahi mi.. amin,faruk bey.. (tokalaştı.. ikisiyle de..tebrik etti.. ) batuuu,oğlum... bir kriz daha çıkacak.. bırak lan kızı..
ziya-- tamer,ben varım.. çıkmaz.. seni duymuyorlar,boşver..
hakan-- ziya bey.. hanımlar yakınınız mı..
ziya-- evet,kuzenlerim.. gelin,oturun hadi..
candan-- geliriz ziya..  bir merhaba diyeyim de..
ziya-- tamam..
behzat-- irem hanım,karşılıklı iki daire dileğim gerçekleşecek
gibi.. yardımcı olursunuz, değil mi..
tuna-- hiç kaçırmaz,behzat bey..
batu-- birisi ev mi ,dedi..

kahkahalar atıldı..  onlar curcunayla birbirlerini tebrik ederken..
irem-- faruk bey..nedim beyin,vahide hanımın yanına gittiniz mi..
faruk-- hii,unuttuk.. melis, gel çabuk..
tuna-- batu bey,gözünüz aydın..
batu-- çok teşekkür ediyorum,tuna bey.. bu ikinci oldu..
tuna-- (gülerek )evet.. gelin de,yavuz beye de.. merhaba diyin..
sonrada masanızdakilere dersiniz..
melek-- tuna bey, beraber gidelim mi.. ben çok kırgınım da,sitem etme ihtimalim var..
tuna-- peki,gideriz..

Hiç yorum yok: