Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

2030.bölüm..

tuna-- (gülümseyerek) ben kendimize ayırtmıştım zaten..
irem-- ne zaman,dışarı çıktın ki..
tuna-- şimdi değil.. sabah geldim de.. telefonla ayırttım,boşuna eşya getirir miyim..
irem-- (durdurdum.. ) ne demek  ..geldim de,telefonla ayırttım..
kimi gördün de,girmedin..
tuna-- hiç kaçırmıyorsun,maaşallah.. kapıda sohbet eden behzat beyle,sami beyin yanında,birde levent beyi görünce girmedim.. bana öyle geliyor ki.. sami bey,buraya  bilerek.. planlı geldi..
şule ve senden haberi olmaması mümkün değil.. hepimizi,görebilmek için.. iyi taktik..

irem-- eğer harika rol yapmıyorsa,ben tesadüf olduğuna inanıyorum.. çok şaşırdı çünkü.. kızını turguta getiriyor,olamaz değil mi..
tuna--kimbilir,belki de ikisi nasıllar diye görmek istemiş  olabilir..
irem-- (dudak büktüm ) aklım karıştı.. gel,oturalım hadi..
arif bey bakıyor.. yine şanslısın diyecek..
tuna-- hah hah hah..
irem-- tunaa,yapma ya..nazar değecek..
tuna-- (gülümseyip,kolunu belime koyarken.. bakışları,içime işledi)banaa, baskı yapmaa..
irem-- hah hah hah..

arif-- (seslendi ) tuna beyy.. şerefinizee..
tuna-- afiyet olsun..
irem-- (mırıldandım.. )yürü yürü.. alacağın olsun senin..
tuna-- olsun,aşkım..

yerimize gelip oturduk.. yaş pastadan daha bir lokma almışım,ağzım dolu.. mehmet bey geldi.. telaşlı..

mehmet--(kısık sesle ) irem hanım.. melis, birşey söyledi mi size.. ikisi de,yok.. faruğu, merak etmek için nedenim var..  ama davutun hiç umurunda değil..git,bak diyorum.. aldırmıyor..
neredeler biliyorsanız,söyleyin de..öyle gideyim..

 (elimi ağzıma kapattım..yutmaya çalışıyorum da.. krokanlıymış.. yutamadım..tunaya bakıp,başımla işaret ettim..anlatması için.. )

tuna-- mehmet bey,irem diyor ki; nişan sizinmiş.. nereye gidiyormuşsunuz.. sakin olacakmışsınız.. bilmiyormuş ama faruk bey,kaybolacak değilmiş ya..
melis de arabada oturuyormuş, gelirmiş birazdan..

naim-- bakışlarla konuşmak  diye ,buna derim..

hepsi kahkahayla güldüler.. bende yuttum nihayet.. suyumu içip..

irem-- boğazıma dizdiniz,mehmet bey.. İstanbuldan,bana verdiğiniz haberleri hatırlayın ve endişelenmeyin lütfen..
mehmet-- (kaşlarını çatmıştı.. sonra anlayınca,gülerek )
sağolun.. gelince,hesabını sorarım..
arif-- anlatmanız ve anlaşmanız süper.. azra,bak bakayım ben ne
diyorum..
azra-- onu bilmeyecek ne var.. tuna bey,çok şanslı.. diyorsun..

kahkahamız inletti,salonu..

Hiç yorum yok: