Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

2028.bölüm..

çok alkışlandık,çok.. sonra slow müzik çaldı,ayakkabılarımızı giyip.. eşlerimizle beraber,dans etmeye başladık.. turgut,betülü
kaldırdı.. ama melis oturdu.. meğerse,ayakkabısı olmadan çıkmasının sebebi.. topuğunun kırılmasıymış..
 .. hakan bey ,çiçekle.. zekeriya songülle.. batu,keriman teyzeyle,bedri ,dürdane teyzeyle.. misafirler ve naim beylerde eşleriyle pistteler..

mehmet--(seslendi )  davut,faruk nerede..
davut--  gelir şimdi..
şule-- melis,ne arıyorsun..masanın altında..
melis-- topuksuz, ayakkabımı giyiyorum..

tuna-- melis hanım.. kaç numara ,ayakkabı giyiyorsunuz..
irem-- 37.aynıyız.. sen ne düşüncelisin,ya.. hiç aklıma gelmedi benim..
tuna-- teveccühünüz efendim.. (cebinden,arabanın anahtarını verdi ) benim arabanın bagajında.. siyah çantada.. iremin ayakkabıları var.. kıyafetinize uyanı,giyin lütfen..
melis-- peki,sağolun..

davut-- ben getireyim mi,yağmur yağıyor.. üşürsün.
melis-- sağolun,davut bey.. cekedim,şalım var.. üşümem.. hatta iyi,gelir belki..
zuhal-- meliss,çantamda.. şemsiye var,al onu..
melis-- (gülerek) tamam..

o gitti.. bizde dans ettik.. sonra yeni katılımlarla.. bekarların da gelmesiyle.. oynadık,coştuk..  masaya devamlı göz atıyorum da.. melis hala yok.. merak ettim.. vahide hanımla, derya lavoboya gidiyorlardı herhalde.. fırsatı kaçırmayıp.. bende
yetiştim onlara.. çıktık salondan..

irem-- siz gidin,gelirim birazdan.. melis gecikti ,kapıdan bakayım bir..
vahide-- bizde bakarız,canım..
derya--  faruk bey de yok,hala.. ben ondan rahattım ama..
irem-- beraberlerse,görünmeyiz.. ama ya değillerse,bakmakta fayda var..

lobiden ilerleyip,resepsiyonun önüne geldiğimizde..yağmur olanca hızıyla yağıyordu..mümkün değil,çıkamayız..  yer ayırtmak geldi aklıma.. yaklaştım..
irem-- merhaba.. üç oda ayırtmak istiyorum.. mümkün mü acaba..
-- tabi ama  iki odamız kaldı..
irem-- peki,onları ayıralım.. bahadır holding adına olsun.. kimin kalacağı belli değil daha.. birazdan kesinleştiririz,çantam içeride kaldı..
-- tamam,efendim.. sorun değil.. ayırdım..
irem-- teşekkür ederim..
az önce konuştuğumuz bayan dışarı çıkmıştı,gecikti.. girdiğini
gördünüz mü acaba.. yağmur şiddetlenmiş.. çıkamadığım için soruyorum..
-- evet,haklısınız.... iki dakika önce.. yanında bir beyle,girdiler hanımefendi.. asansöre bindiler.. yedinci katta durdu , rooftalardır.. herhalde..
irem-- sağolun..
-- rica ederim..

dönüp.. kıkır kıkır gülerek,lavoboya gittik..

Hiç yorum yok: