Translate

7 Ocak 2014 Salı

2021.bölüm..

vahide-- biz,kalkıyoruz irem hanım..
irem-- tamam.. geliyoruz,bizde..

dördümüz kalkınca,diğerleri de kalktı.. yanlarına doğru ilerlerken.. vahide hanıma , zuhale, ayline.. turgut ve sami beyle ilgili , durumu özetleyiverdim..
rekine de,arabayı buraya getirttiği için teşekkür ettim..
"rica ederim,sizin yaptıklarınız karşısında bu nedir ki ..vahide yalıya bayıldı"dedi..

mehmet bey ve şule kuyumcu vitrinini andırıyorlar..
ceyda ve kaandan sonra.. vahide hanımla rekin,altın takıp.. kutladılar.. yavuz beyler,ziyalar  sırayı aldılar..

ceyda yanıma yaklaştı..
ceyda-- güngör amcayla,cris i beraber göreceğim.. kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi..
irem-- yaa.. hayat,sürprizlerle dolu.. sizin sürpriz ne oldu..
ceyda-- gelecek hafta,inşallah..
irem-- güzell.. kaanın haberi var mı..
ceyda-- hah hah hah.. (parmağındaki yüzüğü gösterdi) var..
irem-- dur,sıra bana geldi.. sonra tebrik ederim..
ceyda-- (kısık sesle) turgutların masasına gel.. orası bayağı eğlenceli,turgut ve behzat beyin keyfine diyecek yok.... ziyalar da gelse,süper olur..
irem--( güldüm )tamam..

sami bey,kızını da çağırdı takarken.. sarılıp,kutladılar şuleyi.. mehmet beyi..
sonrasında betülle birlikte,onların masasına gitti..yer verdiler..oturdu..

tunayla biz yaklaştık yanlarına.. tuna tebrik edip,mehmet beye lira taktı..
mehmet--zahmet ettiniz.. takı için, nişan yapıyormuşuz gibi oldu.. nikahı kesinlikle,gizli yapacağım.. ne olur kurtarın beni,tuna bey..
tuna-- (gülerek ) tamam da.. niye benden,istiyorsunuz.. kurtarıcınız iremdi ya..
mehmet-- bana doktor değil,damdan düşeni getirin demişler .. halimden anlarsınız diye dedim.. irem hanım şimdi kız tarafı ,vermeyecekti baksanıza..
tuna--şule- irem-- hah hah hah..

şuleye,bileziğini takıp.. tebrik ettim.. öperken..
şule-- turgut aşığım diyordu,betüle gösterdiği yakınlığa şaşırdım. neler oluyor irem hanım..
irem-- (gülümseyerek) aşık olduğu kızı.. bir anda karşısında görünce,şok oldu .. anlayış göster,şule..
şule--aa.. o ,betül müymüş..
mehmet-- İstanbulda bahsi geçen,kız.. sami beyin,kızıymış ha..
dünya ne küçük..
irem--evet.. yaseminin nişanı size,sizin nişan da.. başkalarına
vesile oluyor mehmet bey.. dün söz için geldiniz,bugün nişan yapıyorsunuz.. şuleyi nasıl razı ettiğinizi, anlamadım ama olumsuz tek laf da,etmedim.. ..bence burada beklemek,size eziyet olmamalı.. faydalananlar ve imrenenler var....misal;faruk bey..

mehmet--şule--tuna--hah hah hah..
onu da tebrik ettim..
tuna orkestraya çal diye işaret edince.. slow müzik başladı.. mehmet beyle,şule alkışlarımızla açılışı yaptılar.. çok yakıştılar sahiden.. uyumları süper..

masalarına gidip,ceydayı ve kaanı tebrik ettik.. ziya ve zuhalde oraya geçmişler.. yer verdiler,illa oturun diyorlar..

tuna-- (salona girenleri görmüş..bir dakika dedi..  ) iremm,bak kimler geldi.. hadsizlik yapanı,söyle bana..
irem-- (bizim prof.lar..grantualet,içeri girmişler etraflarına bakınıyorlar..) of tunaa.. hadsiz değil,kibirli dedim.. ders ücretini ödemek isterim, dediğimde.."senin paran bize yetmez.. ama kendi cebimizden ödeyecek olsak bile ,senin için özel  geliriz" dedi..mr.edward..

faruk-- vay densiz, vay..
davut--iltifatı becerememiş..
halil-- rehberlik yapmayı öneriyorum..
ilter-- biber benden..
bedri-- hamam da,benden..
behzat-- tellakları da,özel seçerim yine..
ziya-- ilgi alanınız mı,behzat bey..
behzat-- evet.mesleki ilgi.. turistleri,hamama çok götürdüğüm için anlıyorum ,biraz..
ilter-- yaa ..bugün ,müthiş bir tecrübe yaşattı bize.. sağolsun..
anar-- beni de,götürün.. merak ediyorum..
kaan-- (gülerek)anar ben, götürürüm seni.. onlarla takılma..
yasemin-- yapma kaan.. lütfen..
ziya-- anar,ben seni başka bir yere götüreyim.. (güldü )maaş aldığında haber ver..

irem-- ziyaa,bekarlarla uğraş.. mesela,davut bey olabilir.. bugün o, yoktu da..
ziya-- davut bey,irem sizi.. işaret ettiğine göre.. bir terslik olmuş demektir.. isteğini,zevkle yerine getiririm bilesiniz..

davut-- (güldü) bilgim haricinde gelişen,bir takım şeyler oldu da.. ben masumum,ziya bey.. tuna bey de,şahit..
tuna-- (güldü, o da ) kahve içerken,utananlara şahit olmamayı tercih ediyorum.. davut bey..
davut-- hakann,abinle ..faruk.. yaktılar beni..
hakan--ben öyle duymadım ama karışmış olmayım yine de..
faruk-- davutt,gerçekçi ol.. seni anjelik yakmış..

Hiç yorum yok: