Translate

7 Ocak 2014 Salı

2020.bölüm..

necmi-- hanımlar beyler.. merhaba.. ben necmi.. şulenin amcasıyım..  geciktiğim için,kusuruma bakmayın.. tanışmayı sonraya bırakıyorum.. nişanı yapalım önce..sabırsızlanmış gençler..  (naim beyle,evanın yanına geldi.. sarıldılar ikisiyle de.. ) gözünüz aydın..

naim--eva-- sağol,hoşgeldin..
azra ve arif beyde amca beye, sarıldılar..öptüler..

mehmet beyle,şule de.. yavuz-aylin,ziya-zuhale hoşgeldiniz dediler.. o arada..
 takılar için.. eva çantasını açtı.. ayaktakiler,konuşuyorlardı..

tuna-- (fısıltıyla) sami bey,kontrole mi gelmişti..
irem--evet.. behzat beyle de tanışıyorlarmış..
tuna-- turgut ne alemde acaba..
irem-- bilmem.. gökten aşk düşmüş,iyidir herhalde.. sen daha
tecrübelisin ama..
tuna-- (gülerek ) biz yanlızdık ve sen sahiden kollarımdaydın..
ben daha iyiydim..
irem-- (elini tuttum..) yıldönümü olarak kabul edip,kutlayalım mı
tuna-- oraya da,hüseyinler geldi.. ne olacak bizim halimiz..
ikimizde kıs kıs güldük..

***********

tören için.. podyumda yerlerini aldılar..melis de,minik tepsiyi tutuyor..  bizde döndük,bakıyoruz..
müzik durdu,video çekim yapıyor.. necmi bey,eline mikrofonu alıp.. kendini tanıttı..
necmi-- yiğenimin nişanı oluyor.. şaşkınım.. yüzüklerini takmak.. tuhaf anlayacağınız..  çoktandır böyle heyecanlanmamıştım..  (tepsiden,yüzükleri alıp ikisinin,parmağına da taktı.. coşkuyla alkışladık.. tebrik etti,bileklik taktı şuleye..
mehmet bey,faruk beyden.. takı kutusunu istedi..
çok zarif  inci -altın set almış..

faruk bey , davut bey ve  hakan bey geldiler ...takılarını takıp,kutladılar..
 azra-arif ,naim-eva gittiler yanlarına.. gayet duygusallardı..
 baba-kız uzun süre ayrılamayınca.. benim gözlerim doldu.. döndüm önüme,bir sigara yaktım..

tuna peçete verdi..
aylin-- daha babanlar,dönmediler sanırım..
irem-- evet,aylin.. sabrımı zorluyorlar..
ziya-- zuhal,şu dileğini bir daha gözden geçirsen diyorum..
ben ayrılamam,kızımdan..
yavuz-- kızınız olacağından,ne kadar eminsiniz..ziya bey..
ziya-- zuhal,öyle içten diledi ki.. korkuyorum.. yavuz bey..

irem-- neden dilediğini,sen iyi biliyorsun.. yaşayacaksın,kısmetse.. kaçış yok,ziya..
sami-- ve siz ayırmışsınız..işte..
ziya--tamamen dedikodu.. onlar damat aldılar,sami bey..
aylin-- iyi ki,kaçırdılar demedin ziya..
tuna-- çok bekledi ama zuhal yanaşmadı aylin..
ziya-- bohçamı da alıp, gelmiştim halbuki..
zuhal-- yalan da değil,hani..

tuna--irem--ziya--yavuz--vahide--rekin--sami--azra--arif-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: