Translate

7 Ocak 2014 Salı

2019.bölüm..

naim bey,sami beyin bardağını dolduruyordu..

tuna-- eski arkadaşsınız herhalde..
naim-- evet.. kızlarımız nedeniyle,burada karşılaşmak çok güzel oldu..
sami-- haklısın.. şule,kiminle nişanlanıyor.. beyefendi buralı mı..
naim-- yok,İstanbullu.. mimar ve aynı zamanda.. xxx İstanbul bayisi..
sami-- (gülümseyerek) anladımm.. irem hanım,bayisine.. kızımızı
alıyor.. desene..
tuna-- sami bey,iremin ithalatçı...mehmet beyin de bayisi olduğunu nereden biliyorsunuz..naim bey,söylemedi de..

irem-- hayatım,müsade eder misin..
tuna-- tabi..
irem-- sami bey ve enis bey.. dün akşam,arabalarımız hakkında
bilgi almak için.. ziyaretimize geldiler.. şule hanımı eve göndermiştim..  burada karşılaşmamız,hepimize sürpriz oldu..

tuna-- hıı.. levent bey,bahsetmiştir büyük ihtimalle.. bende betül hanımın,öğretmeni olacağım sami bey..
sami-- evet,bahsetti.. karşılaştığımıza memnun oldum ,tuna bey..
tuna-- bende..
sami-- açıklama için,teşekkür ediyorum irem hanım..
irem-- rica ederim..

ziya-- iyi akşamlar..
naim-- size de.. hoşgeldiniz..
kalktık ayağa hepimiz..

zuhalle,aylinle öpüştük.. beylerle tokalaştım.. tuna da,karşılıklı tanıttı..
tunanın ve sami beyin yanına oturdular..

yavuz-- vahide hanım,mr.blaunt.. tebrik ediyorum..
rekin-- vahide-- teşekkür ederiz..
ziya-- bizde tebrik ediyoruz..
sağolun dediler..
yavuz-- nişana çağırıyorsunuz, sandım.. rekin,kusura bakmayın..
rekin-- estafurullah.. ben ,sabah arayıp davet ettim.. mehmet bey,gece aramış meğerse.. zaten geliyoruz diyince,anlayamadım bir an..
irem-- ikiniz de,bizi şaşırttınız.. ama güzel bir tesadüf oldu..
düğün nerede olacak,rekin.. ben hala bilmiyorum..
rekin-- vahide hariç,kimse bilmiyor irem hanım.. sürpriz olsun dedik.. önce mekanın açılışını, yapalım da..
 irem-- peki,öyle olsun..

yavuz-- irem hanım sizi,ayrıca tebrik ediyorum.. inanın ,çok çok mutlu oldum..
aylin-- bende,meslektaş oluyor muşuz.. gurur duydum seninle..
irem-- sağolun,mahçup ediyorsunuz beni.. daha ortada birşey yok,aylin.. meslektaş iddialı bir laf.. ağır ağır gitmek lazım..

vahide-- konuyu bilmiyorum ama siz iddialısınızdır her zaman ve
yakıştırırsınız.başaracağınıza eminim de.. aylin hanım mesleğiniz
nedir..
aylin-- mütercim,tercümanım vahide hanım..

ziya-- sen öğretmen olmayacakmıydın,irem..
irem-- fazla mal,göz çıkarmaz misali.. o da,bulunsun.. demem için ,ısrar oldu ziya.. aklımı çeldiler..
arif-- tuna bey,çok şanslısınız..

kahkahalar atıldı..
biz hal hatır sorarken..
mehmet bey ve şuleyle beraber.. elli yaşlarında,kırlaşmış uzun saçlarını at kuyruğu şeklinde,toplamış.. top sakallı .. bir bey geldi masamıza.. son derece,karizmatik.. şık..

Hiç yorum yok: