Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

2018.bölüm..

turgut-- sözünüzü kesiyorum ama bir dakikanızı istiyorum..
irem-- (döndüm) söyle turgut..
turgut-- (aramıza eğildi,kısık sesle )  yavuz bey ve aylin hanım gelmişler.. ben dışarıya çıktığımda gördüm.. buyrun dediğim halde, sigara içtiklerini bahane ettiler.. bana tereddütlülermiş gibi geldi.. haber vereyim dedim.. (avucunu açtı,bir araba anahtarı duruyor ) bir kırmızı jeep getirmiş şöför,hediyeymiş..
onun için çıkmıştım,aslında.. bu kimin,kime vereyim..

irem-- bana ver,turgut..(aldım)
tuna-- (bana yaklaşıp.. )turgut.. bak,geliyorlar..

(arkama döndüm.. ziya,zuhalle beraber..içeri girmişler.. abimlerin masasındakilere hoşgeldiniz diyorlar )

naim-- turgut bey,ziya beyler ve yavuz beyler böyle buyursunlar.. söyler misin..
turgut-- söylerim.. şule hanım da,amcasını soruyordu..
naim-- gelir birazdan.. ama beklemek istemiyorsa,yüzüğü takabilirler..
arif-- beş dakika daha beklesinler,canım.. amca bey,onlar için hindistandan geliyor..
turgut-- tamam,iletirim..

naim-- birde,bugün tesadüfen karşılaştığım bir dostum gelecek kızıyla..  hıh,geldi.. iyi adam lafının üstüne gelirmiş..

(o kalkınca .. bende döndüm.. aa,sami bey... yanındaki de kızı olmalı..  turgut donmuş durumda.. naim bey,sami beyle kucaklaşıyor..  betülle de tokalaşılıyor.. ayy,kız çok güzell..içim ısındı,birden.. kumral,tam yaşına göre giyinip,makyaj yapmış..  zarif,olduğu her halinden belli.. azra-arif çifti,eva da.. samimiyetle merhabalaştılar.. )

naim-- sizi tanıştırayım.. (şaşırma sırası,sami beyde ) dostum sami,kızı betül.. şulenin patronu,irem hanım ve eşi tuna bey..

ayağa kalkıp tokalaştık,memnun olduk dedik..

irem-- bende,turgut beyi.. vahide hanımı ve eşini taktim edeyim..
sami bey,tokalaşırken..
betül-- (betülde,elini uzattı turguta..)turgut beyy.. siz şule ablayı ,tanıyor muydunuz..
turgut-- evet,betül hanım.. aynı yerde çalışıyoruz.. merhaba,sami bey..
sami-- merhaba..
betül-- babaa,sizz...
sami-- ayakta kaldılar ,betül.. oturalım hadi..

azra-- sami amca,betülün bizim yanımızda ne işi var.. gitsin gençlerin yanına,maaşallah hepsi de pırlanta gibi.. kaynaşsınlar.. turgut bey,refakat edersiniz değil mi..

turgut-- (gülümsedi) elbette,memnun olurum.. buyrun betül hanım..
betül-- tamam..izninizle..

dönüp masalarına giderlerken.. sami bey de,naim beyin yanına oturdu.. ben gülmemek için, zor tutuyorum kendimi..
naim beyle konuşurlarken.. azra hanımla, göz göze geldik.. gülümsüyor,cin gibi..
azra-- şule,yaptıklarınızı anlatmıştı.. 
irem-- sizin yaptıklarınız da,yabana atılacak gibi değil.. azra hanım.. 
arif-- (gülerek bardağını kaldırdı ) tuna bey,çok şanslısınız.. 

hepimiz kahkahalarla güldük.. 

Hiç yorum yok: