Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

2016.bölüm..

irem-- buyrun..
hüseyin-- merhaba irem..  nikah kıyıldı.. abim-gerçek mi değil mi,bilmiyorum..- akşam ezanından sonra olmaz ..kıyalım,dedi..hamza kahya da,bekiri görüp.. nişan için geciktiğinizi ,misafirlerinizin olduğunu öğrenince.. kabul etti..  şahitler ve mehil verenler o kadar çoktu ki.. memnun oldular.. gelinle,damattan çok dua aldığını söyleyebilirim..
güngörün getirdiği tatlıyı da yedik..  biz oteldeyiz şimdi.. acil
gitmenize gerek kalmadı diye ,haber vermek için aradım..

irem-- hepinize,çok teşekkür ediyorum.. sizde benim duamı aldınız.. tahmin ettiğiniz gibi.. şule köşkte hazırlanalım dediği için geciktik.. kalabalık bir konvoyla yoldayız,şimdi.. uğrayıp gönüllerini aldıktan sonra,geliriz bizde..
hüseyin-- rica ederiz.. görüşürüz..

kapatıp,bir sigara yaktım..
irem-- nikah kıyılırken, görmek kısmet değilmiş..bizim yerimize başkaları gördü.. tebrik edelim bari..
tuna-- olur,arayan kimdi..
irem-- hüseyin abi.. (anlattım) otele gitmişler de,haber vermek için aramış..
tuna-- sağolsunlar..

irem-- bekir bey de,fuar arazisini vakfa hibe etmiş.. ben nedim beyden duydum.. maruf da,inşaat malzemelerini göndermiş..
yarın rekinin düğününe gelir herhalde.. bir yaş pasta yapayım bari.. künefeye de,bayıldılar..
tuna-- bayılırlar tabi.. ama yarın pek zamanın olmayacak..
sonra yaparsın,boşver..

irem-- ne olacak bizim halimiz tunaa..
tuna--irem--hah hah hah..

hastaneye dönüş için,beklerken.. tuna kapıyı açıp,arkamızdaki mehmet beye ..işaretle anlatıp, siz gidin dedi.. ama yeşil ışık yanınca.. gördük ki, onlarda geliyorlar..

********

hastanede,odaya  çıktık,hep birlikte.. güllü,nail ..esma kadın ve hamza kahya bizleri görünce,şok oldular..
beş dakika kalıp,tebrik ettik.. tuna altınlarını taktı.. gözünüz aydın diyip.. ayrıldık..

*******

otelin balo salonunda.. yemek yeniyordu.. alkışlarla içeriye girdik..
naim bey,eşi eva .. şulenin ablası.. azra,eşi arif bey..ve hakan bey
tarafından karşılandık.. tanışma,tanıştırma faslından sonra.. herkes yerine oturdu.. bize de yer ayırmışlar..

tuna-- lütfen,siz buyrun.. biz birazdan geliriz.. hoşgeldiniz diyelim naim bey..

Hiç yorum yok: