Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

2015.bölüm..

mehmet-- bir dakika,sizi bekleyelim irem hanım..
irem-- lütfen,gidin.. biz geliriz,mehmet bey..
faruk-- ama konvoyla gidecektik.. ilter beyler,turgutlar.. batu bey,sadun ve behzat beylerle evin önünde bekleyeceklerdi..

davut-- giyinmenizi bekleriz..
irem-- beyler,sağolun.. ben çabucak giyinirim ,o sorun değil de..
bir yere uğrayıp,geleceğiz.. inanın önemli.. bende gelmek isterdim yoksa..
tuna--(bana bakıp) nereye ..
irem-- nail ve güllünün nikahına..
tuna-- (kaşlarını çatıp) niye,ne oldu da..öne alındı..

irem-- (kısık sesle ) hamza kahya,bu sabah giderken.. güllüye" gitme ..gidersen de, akşam gelme" demiş.. nikahı; rapor gösterip..bir hafta sonraya almışlar.. hatırasız olacakmış.. ben imam nikahı kıydırmaktan bahsediyorum.. ana-baba.. hoca,biz ve iki şahit..  orada olacağız..

tuna-- (gülerek) sen ne beceriklisin,böyle..hoca kim ..
irem-- boşver,sahte değil merak etme..
tuna--hah hah hah,korkulur senden.. (mırıltıyla ) ama konvoyla
gidelim.. herkesin gönlü olsun.. oradan,ayrılırız..
irem-- tamam.. giyineyim,arabalara otursunlar.. sen söyle..
tuna-- olur.. fermuarı kapatmak için,çağırırsın değil mi..
irem-- hah hah hah..

*************

on dakika sonra.. gözlerim dolu dolu.. yeni elbisem, pırlanta takılarım.. ayakkabılarım ve çantamla aşağıya indim..
aldı mı,diktirdi mi bilmiyorum.. ama çok yakıştı..
güzel,canlı  pembe tafta kumaştan.. omuzlarıma kadar açık,derin v yakalı..kolsuz.. dar kesim ve dizimin biraz üstündeki boyuyla.. tam üstüme ,yaşıma ve bu geceye göre.. saçlar,makyajla bütünleştim.. ayakkabımla,minik çantam da aynı renk..

salondaki aplikler yanıyor,sadece.. kapının önüne çıkıp,şifreli
kapıyı kapattım..

irem-- tunaa neredesin.
tuna-- (arkamdan geldi sesi ) buradayım,dön bakayım bana..
irem-- (kapıyı kilitlemeye, devam ettim )bekliyorlar.. dönmem riskli,boynuna atlamak istiyorum da..
tuna-- hah hah hah.. birde daimi kalan var artık.. ne olacak bizim halimiz,bilmem..
irem-- hah hah hah..
(anahtar elimde,döndüm tunaya ..uzattığı elini tuttum ) çok teşekkür ederim.. çok beğendim..
tuna-- rica ederim,giyen güzel olunca.. yakışıyor böyle..
irem-- sağol..

ilerledik.. kulubenin açık camını tıklattım.. bize baktı,oturduğu yerden.. defterine,birşeyler yazıyordu..

irem-- iyi geceler,ali bey.. (anahtarı verdim..) demir kapıyı kilitlersiniz.. eşim tunayla tanıştınız mı..
-- (başıyla selam verip,anahtarı aldı ) memnun oldum.. size de,iyi geceler..
tuna-- bende memnun oldum.. (almanca konuştu,adamda cevap verdi)
 ..biz çıktık.. arabalar dizilmiş.. kendi arabamıza oturup,hareket ettik.. diğerleri de,peşimizde.. tuna kullanıyor..

irem-- evden dediğimi aldın değil mi..
tuna-- aldım..
irem-- almanca ne alakaydı..
tuna-- defterine.. almanca yazmıştı.. nereden öğrendiniz dedim..
orada,biraz kalmıştım dedi..

bulvarda ,diğer arabalar da katıldılar bize.. uzun bir konvoy halinde ilerlerken.. telefon çaldı..

ben açtım..

Hiç yorum yok: