Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

2014.bölüm..

yasemin--(hızlı adımlarla,geldi yanımıza ) irem hanım,bir dakika.. konuşabilirmiyiz..
irem-- tabi.. (birkaç adım ilerleyip..onlara arkamızı döndük) ne oldu..

yasemin-- toplantı bitti.. aşağı indik.. bedri arkadaşlarıyla,gidip.. giyinecek.. şule de hazır.. mükemmel olmuş..   bana kıyafetimi,getirir misin .. hatta sizde getirseniz de,buradan beraber çıksak dedi.. çok heyecanlı,düşünemiyor..ben başka bir planınız var mıydı diye sormak için,geldim..
irem-- yok yok.. gidin getirin.. erkeklerde giyinir,buraya gelirler..
babası aradı,merak etmiş.. zaten,eve gönderiyorduk onları..
naim beyleri otele götüreceklerdi..  arkadaşlardan,edindiğiniz izlenim nasıl..

yasemin-- hiç olumsuz ,bir yanları yok gibi.. ve vahide hanım,konuşmalarınızı duymuş.. faruk beyin dediğini özetledi,bize.. melis duygulandı, ağlıyor..
irem-- (gülümsedim ) ee, evet der mi.. sence..
yasemin-- çaktırmayın da, muhtemelen diyecek gibi..
irem--yasemin-- hah hah hah..

************
bir saat sonra.. abdullahı gönderdik..
 makyajları ve saçları yapıldı.. giyindiler..  melis de,evde giyinip geldi.. songüle de,ipekli blüz.. şık,şifon pantolon.. birde
topuklu ayakkabı getirmiş.. çok da yakıştı..   benim kıyafetim hariç.. hazırız..
salonumuzda güzellik yarışması yapılıyor sanki.. şule kuğu gibi ,maaşallah.. diğerlerinin de,eksiği yok..
mehmet bey,aldığı şık tuvalet.. ayakkabı-çanta ile taktirimizi kazandı.. zevkliymiş sahiden..
irem-- hanımlar,poz verin bakalım.. hepiniz süpersiniz,fotoğrafınızı çekeyim..

şule-- elim ayağım titriyor, irem hanım..
vahide--benimde..
irem-- sizi görünce,beylerin halin ne olacak acaba.  sakinleşin bence..
yasemin--  melis,kolyemi takar mısın..
melis-- takarım.. irem hanım,siz giyinmediniz daha..
irem-- tunayı bekliyorum,hayatım.. (makinayı ayarlayıp..
samimi iki poz çektim..)
şule-- tuna bey, gitmenize engel olduğum için.. bana kızdı herhalde..
irem-- yok canım.. şimdi o,hangisini götürsem diye elbise seçiyordur bence.. bunun,yakası açık.. bunun boyu kısa.. bu,yakışıyor.. hiç olmaz..

kahkahayla gülerken.. derya,said.. tuna,faruk bey,mehmet bey..
davut bey.. anar,rekin  bahçeye girdiler..

irem--  hiç birinizi vermiyorum.. alabiliyorlarsa,alsınlar hadi..
vahide-- emin misiniz,bence aldılar bile..
irem-- evet de,bilmelerine gerek yok değil mi.. kız evi, naz eviymiş.. siz kabul etmeseydiniz,ben sizi zor verirdim ya neyse..
kahkahayla güldüler...

 irem--( kapıya gittim..hepsi,çok şıklar.. merdivenlerde durdular.. tunada giyinmiş.. elinde elbise askısını tutuyor..mehmet bey de,bir gül getirmiş kutuda.. )  hepiniz hoşgeldiniz.. mehmet bey.. bizden kız almak zordur..

faruk-- ne yapmamız lazım..
davut-- tuna beye soralım..
tuna-- genel olarak bahşiş verilir de.. irem,istemez herhalde..
mehmet-- ızdırabımı bitirin ,irem hanım.. ne istiyorsanız,vereyim
ama razı olmuşken,şuleyi esirgemeyin benden..

irem-- (gülerek,yana çekildim ) tek arzum,mutluluğunuzdur mehmet bey.. allah ayırmasın,buyrun lütfen..

mehmet--amin,teşekkür ederim..
(içeri girdi,hepimiz bakıyoruz.. hanımlarda ayaktalar..
gülü verip,elini  dudağına götürdü..minik buseden sonra )
mehmet-- çok güzelsin,hayatım.. baban beni öldürmeden,bende
bayılmadan gidebilir miyiz..
şule-- peki,gidelim .. hayatım..

alkışlar,ıslıklar.. bravo sesleri arasında..  hep beraber.. bahçeye indiler.. beylerin,beğeni dolu bakışlarına şahit oluyoruz.. özellikle faruk beyin,melise bakması görülmeye değer.. melis de
şulenin çiçek kutusunu açıyor..

Hiç yorum yok: