Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2103.bölüm..

irem-- şule hanıma da teklif ettim,mehmet bey..
iç işlerimi ve iş kollarını bilmeden ,yorum yapmanıza anlam veremiyorum.. üstelik,tartışmaya açık bir konu da değil..
 şansınızı kendiniz yaratırsınız..  karşılıklı konuşup,ikna edebilirsiniz.. fakat baskı yapmayın,hepimize ters gelir..
onun,en doğru kararı vereceğine inanıyorum..

davut-- ikinize de,geçmiş olsun.. beyler.. buraya taşınmanız lazım.. said ve anar gibi..
mehmet-- bekara boşanmak kolay gelirmiş.. seni de görürüz davut.. artıları eksileri konuşur, fedakarlık yapılması gerekiyorsa.. yaparız,sorun değil.. ama kabul etti deseydiniz,olurdu..

irem-- farkındayız ve en az sizin kadar,geleceği onlarda.. bende düşünüyorum,inanın.. fikirlerini netleştirmek için.. konuşma süresi istedi,bekliyorum..

faruk-- geçmiş olsun diyorsunuz da.. melis teklifimi kabul edip,gel derse.. ben tereddütsüz, gelirim.. işimi de, sürdürebilirim ama önceliklerim değiştiğinden.. çok umurumda olmaz, açıkcası.. sevdiğim insanla. mutlu,huzurlu bir yuva  için.. Adanada
yaşamam gerekiyorsa,hiç sorun etmem.

behzat--(kısık sesle,bana bakarak ) melis hanımın, duyma ihtimali var mı..
irem--(gülümsedim ) yok,maalesef..
behzat--söylersiniz değil mi.. yazık yani..

tuna-- müdahale edilmesinden yana değiliz,behzat bey..
bu iki taraf içinde geçerli..  konuşabiliyor,faruk bey.. muhatabına da..uygun bir zamanda.. kendisini ifade edebilir.. melis hanımda,
düşünür kararını verir..
karışıp,hepimizin üzülme riski var..

telefon çalınca.. tuna yakın diye..kalkıp açtı..

tuna-- buyrun.. ...................... merhaba,naim bey.. (gülerek)
yok yok.. vazgeçmediler..kuaför buraya geldi.. misafirlerimiz de,olduğundan kalkamadılar..  .............................. ben,mehmet beyi vereyim.. görüşürüz.. (eliyle ahizeyi kapattı) mehmet bey,
kayınpederiniz arıyor.. biraz sinirlenmiş..
mehmet bey,kalkıp aldı.. o konuşurken.. 

mr.daichi-- biz sizlerle bir arada olmaktan,tanışmaktan çok mutlu olduk.. özellikle rehberliğiniz ,hamam ve misafirperverliğiniz müthişti.. 
ama gitmemiz lazım.. eminim ki..iş anlamında da,beraberliğimiz çok uzun ve başarılı olacak..  
irem--aynı duyguları paylaşıyoruz.mr.daichi.. yolunuz açık olsun,yine bekleriz..
kalktık tokalaşıyoruz.. 
( ilter odasından getirdiği, iki küçük kutu için bana baktı )
irem-- sen verirsin.. 
ilter--tamam..  
nedim-- ben de,geleyim seninle.. dönerken gülderenin yanına
bırakırsın.. 
tuna-- arabanız yoksa,benim arabayı alın nedim bey.. 
nedim-- evet,yok..ufak bir kaza oldu.. yapılıyor ama almayım tuna bey.. 
behzat-- beraber gidelim,nedim bey.. mr.daichi ve mr hanuya yolcu edeceğim.. demiştim..
nedim-peki..  

hep beraber yolcu ettik.. onları.. bahçedeyiz.. 

mehmet-- faruk,davut siz gidin de..naim beyleri,keriman teyzeleri otele götürün.. hepsi hazırmış.. ablası,eniştesi gitmişler bile..  şuleyi alınca,bende gelirim.. 
irem-- arabalar emrinizde.. sizde gidin,mehmet bey.. sakinleştirmeniz gerekebilir.. giyinirsinizde.. şule hazır olunca,çağırır sizi.. 
yasemin--(hızlı adımlarla,geldi yanımıza ) irem hanım,bir dakika.. konuşabilirmiyiz.. 
***********
okura not: iyi yıllar,diliyorum :) herşey gönlünüzce olsun...

Hiç yorum yok: