Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2102.bölüm..

herkes gelince.. vahide hanıma,bıçağı verdim..

irem-- misafirlerimize çevirin lütfen.. hepimiz bambaşka yerlerden gelip,amaçlarımız doğrultusunda burada buluştuk..
güzel tekrarların olması dileği ile.. hepiniz hoşgeldiniz..aramıza katılacaklar da olacak,mutlaka.. onlar da iyi,bereketli ve uğurlu olsunlar..  attığımız imzalar,verdiğimiz kararlar.. bize hayır getirsin,pişman etmesin..

alkışladılar... vahide hanım kesti.. teşekkür ederek.. paylaştırılıyor tabaklara.. oturduk koltuklara..
mr.daichi-- tuna bey,niye kesmedi.. irem hanım,kutlamadınız da..
said-- bak,adam nelere dikkat ediyor..
anar-- bu beyler,kim yasemin..
yasemin-- anlatırım anar..
irem-- doğum günü çocuğu.. ben uygun bir cevap ,vereyim mi..
tuna-- (gülerek) yok verme..  mr.daichi,biz  kutlamamızı yaptık..
bu genel bir kutlama..

pasta ikram edildi,çaylar tazelendi.. hal hatır sorduk,kaynaştık  iyice.. sohbet ediliyor.. vahide hanımla bakıştık,beni destekle dedim .. gözlerimizle anlaştık..

irem-- erkin bey,halil bey ve murat bey.. gelme amacınız başkaydı ama kusurumuza bakmayın .. yardımlarınız için de teşekkür ederiz.. sizi alıkoyduk..
erkin-- rica ederiz.. borcumuz çok,size.. bu kadar,bir faydamız olsun..
murat-- evet,çok güzel zaman geçirdik..
vahide-- sağolun,murat bey..  size perşembe günü kararımızı bildirmek istediğimiz için.. içeri geçip,görüşmeyi teklif ediyorum..  zamanı değerlendirelim..
murat-- elbette..
vahide-- turgut bey,yasemin hanım..melis hanım,derya hanım
bedri bey.. buyrun lütfen.. (hepsi kalktılar )
irem-- vahide hanım,odama çıkın.. daha rahat edersiniz..
vahide-- tamam.. izninizle.. şule hanım,ilter bey mazeretiniz için sizi çağırmadım..
ilter-- sağolun,vahide hanım..

yukarı çıkarlarken.. abdullah ve makyöz geldi.. karşıladım ve şuleyle odasına gittiler..
tuna-- yemeğe nereye gittiniz,ilter bey..
ilter-- faruk bey,satılmış dayıyı önerdi.. ama öncesinde..hepsi uzman olan rehberlerimiz sayesinde.. Osmaniye,Ceyhan ve Mersin arasında kalan her yeri dolaştık.tarihi eserlerin.. taş ustasına varıncaya kadar.. bilgilendik.. misafirlerimiz çok memnun oldular..
ama hamamda behzat beyin seçtiği tellaklar,canımıza okudu..
sonra arazinizi görmüşüz,hatırlamıyorum ben..
fakat biberi unutmam mümkün değil..

kahkahayı duymanızı isterdim..

behzat-- irem hanım,arkadaşları hangi konu için işe alacaksınız..
turizm sektörüne girecekseniz,işe bende talibim..
davut-- (gülerek)hiç sanmam.. irem hanım,tehlikelerin farkında bence..
tuna-- ama iremi zorluyorsunuz,davut bey.. bana güvenmeyin.. burası onun alanı,hiç karışmam.. arayıp,kurtaracak kimse de yok..dikkatinizi çekerim..

mehmet-- bırakın,tuna bey.. irem hanım.. versin ağzının payını..
rekin-- bayilerimizden bir şikayetiniz mi var,irem hanım..
said-- varsa da.. irem hanım sorunu çözer, merak etmeyin..
yaprakları bile bildiğine göre..

anar-- said,bir laf da sana gelecek şimdi..
nedim-- bak,anar nasıl uslu duruyor..
anar-- akıllandım,nedim bey..
tuna-- bende kaçan,bir avukat hatırlıyorum..
nedim-- aşkolsun,tuna bey.. topuğumdan vuracaktı,tabi
kaçarım..
tuna-- elinde tabanca,gördün mü.. ki..
nedim-- ama tuğrul bey,görmüş..
irem-- hah hah hah..
tuna-- komşularınızla, bizim dedikodumuzu mu yapıyorsunuz..
nedim bey..
irem--anlattıysa,dinlemiştir.. tuğrul abimle konuşmanın vakti gelmiş..
nedim-- evett,ben masumum..
behzat-- sindirmiş mi,desemm.. seviliyor mu desemm.. bilemedim şimdi..
ilter-- kesinlikle,sevgi ve saygı duyuluyor behzat bey..

irem-- sağolun beyler.. bayilerimizden bir şikayetim yok rekin..
şaka yapıyorlar.. bizimde şahit olduğumuz ,bir durumdan bahsediyor davut bey.. said ve anar da haklı..
behzat bey,bilginizden faydalanmam gerekirse..haber veririm de..sektörünüze girmiyorum.. kum havuzumuz yok ,henüz..

mehmet--faruk--davut--tuna--hah hah hah.. 

irem-- farklı girişimlerim oldu/olacak.. arkadaşları ;dil ve bilgi birikimleri nedeniyle davet ettim.. yukarıda daha çok insani meziyetleri ve .. okul-iş anlamında bize uygun olup olmadıkları , konuşuluyor.. 
anar-- eleman açığı çıktıysa.. size yetmeyecek burası.. 
çarşıda harika bir iş merkezi,  yapıldı.. oraya gelseniz,süper olur.. 
said-- kimin için,senin mi.. 
anar-- eh,iki taraf içinde .. 
tuna-- bekir beyle çalıştığın ,belli oluyor anar..

kahkahalar atıldı yine.. 

mehmet-- kime bağlı çalışacaklar,irem hanım..müdürleri kim olacak.. bilelim de,pot kırmayalım..
irem-- daha alacaklarım var.. değişebilir ama arkadaşları melis
hanımın kadrosuna vermeyi düşünüyorum.. kuracağım,şirketin müdürü olacak kendisi.... 
faruk-- ...................
mehmet--geçmiş olsun,faruk.. 

Hiç yorum yok: