Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2100.bölüm..

kaset bitince.. coşkuyla alkışladık birbirimizi.. el yüz yıkadılar.. koltuklara oturduk...
mr. hanu-- hep böyle mi,çalışırsınız siz..
şule-- deşarj olmak,motive ediyor mr.hanu..

turgut-- irem hanım,sırada ne var..
nedim-- daha ne olacaktı,turgut..
derya-- şımardık mı ne..
behzat-- böyle patronu ,nerede bulacaksınız siz..
vahide-- bulamayız,doğru söylüyorsunuz behzat bey..
irem-- bende sizi bulamam.. turgutt,unuttum bak.. arabada yaş pasta var.. getirir misin.. hoşgeldin kutlaması, eksiksiz olsun dedim..
vahide-- sağolun..
irem-- sende sağol.. hepimiz olalım.. ağzımızın tadı bozulmasın..

amin dediler..
misafirlere birşeyler anlatıyorlar ,onlarda dikkatle dinliyorlar..

melis-- çaylar geldii.. ( songülle beraber,ikram ediyorlar.. )
ilter-- pasta da varmış ,melis.. (sehpayı yanaştırdı.. )
melis-- irem hanım,pasta yaptım demeyin..
irem-- (çayımı aldım) yok canım,demiyorum.. paneldeydim biliyorsun..
faruk-- mehmet ,yaş pastanızı anlata anlata bitiremiyor.. bir ev de Ankaraya lazım,irem hanım.. belki,bizim de anlatacaklarımız olurdu..
irem-- şimdilik öyle bir niyetim yok ama kısmet faruk bey..

faruk--öyle.. geldiğinizde, ağırlamak isterim sizi.. evim ve şöför emrinizde..
irem-- sağolun.. kesin olmamakla birlikte,karayoluyla gitmeyi ve otelde kalmayı düşünüyorum..
nedim-- tuna bey,nasıl razı oldu ki..
irem-- olmadı ..henüz.. ilter bey,herşeyi misafirlerimize çevirmiyorsunuzdur,umarım..
ilter-- yok ,iş konuşuyorlar.. dedim.. buranın sanayi profilini,anlatıyorum şimdi..
irem-- iyi,biraz daha oyala da.. kendime geleyim..
ilter-- tamam..

behzat-- belki,siz burada ev alırsınız faruk bey.kimbilir,komşu bile olabiliriz..

faruk-- (melise, kaçamak bir bakış attıktan sonra ) almak sorun değil de.. bir neden olması lazım.. behzat bey.. sizin var herhalde..
behzat-- evet..
mehmet-- oo,hadi hayırlısı.. nedeni yaratan kim,tanıdığımız birisi mi.. ve ne ara gördün..
irem-- ben söyleyeyim.. burada parti verildiği gece..  bize canlı yayın yaptılar..tv den,gördük.. konuştuk..feryal hanım da,vardı..
ve behzat bey  dün geldi,gidemedi.. anlatabilmişimdir,umarım..

mehmet-- (gülümsedi) evet.. tuna beyle karşılaşmadı,sanırım..
irem--(güldüm ) doğru da... geldiğini söyledim..
nedim-- behzat bey,bugün karşılaşmanız kaçınılmaz ..rekin,said ,anar..davut bey geldikten sonra.. tuna bey gelir umarım.. yani,kalabalıkta sizin için.. daha kolay olurdu..

behzat-- ne yapacağını düşünüyorsunuz ki..
faruk-- ohoo,hangisini söyleyelim.. irem hanım olmasa,biz kahve bile içemeyecektik..
vahide-- tuna bey ,fevkalade bir insandır.. behzat bey,korkmayın.. ama çekinmeniz lehinize olabilir...
irem-- (gülerek) vahide hanım,biz tunayla tanışmadan.. beraber çalışıyorlarmış.. iyi tanıyor.. tüm fevriliğini,görmüş..

mehmet-- hangi patron,daha iyi vahide hanım..
vahide-- seçim yapamam.. ikisi de,çok iyidir.. irem hanım,hislerini belli ediyor..doğal hali bu.. sevecen,ilgili.. duygusal..canlı,sürprizlerle dolu.. tavrı rahatlatıyor ve herşeyi paylaşabiliyorsunuz..
 tuna bey de,aynıydı.. ama duygularını; iyi tanımıyorsanız.. kesinlikle anlayamazdınız..  sürprizi,yardımı, ilgisi aleni değil.. gizliydi.. iş harici ,konuşma ortamı olmazdı pek.. mesela ben ,evleneceğini son gün duydum.. onu da;uçak rezarvasyonu için,isimlerini verdiğinde.. soyadı aynı olduğu için..  bu hanım kim, dedim de söyledi..

irem-- (güldüm ) tunaya sitem etme,vahide hanım.. söylememe,nedeni benim.. fazlasıyla.. tatsız sürpriz yaptım da,o dönem.. kendisi bile, bilmiyordu..

güldüler dediğime..

Hiç yorum yok: