Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2099.bölüm..

vahide-- (çıktı odasından.. son derece,şık.. güzü gülüyor.. )
 irem hanımm..
irem-- (yanına gidip,içtenlikle sarıldım... o da sarıldı.. öptüm yanaklarını.. ) hoşgeldin,vahide hanım.. şükür kavuştuk..
vahide-- hoşbuldum.. kimse gelmeden... görüştük,nihayet..
irem-- haklısın.. ben şu anda ,var ya.. sarhoş gibiyim..beynim durdu.. oturalım mı..
derya-- (geldi yanımıza..) ama ben kıskandımmm..
onu da aldık aramıza..
nedim-- (sesini yükseltip..) turgut,şule,melis ,yasemin ,bedri..songüll..   gelin buraya..

geldiler çabucak..
yasemin-- ne oldu,nedim bey..
bedri-- hayırdır..
nedim-- vahide hanıma karşılama töreni kapsamında.. halay çekeceğiz..
turgut-- nihayet..
bedri-- vay bee.. çalışma şartları, ne ağırmış..
kahkahayla güldüler..
irem-- ama kaset çalsın.. söyleyemeyeceğim.. öyle çok konuştum ki,boğazım ağrıyor..

*********
güya oturacaktım.. hıhh.. müzik kıvrak,biz coşmuşuz ki..
yeri göğü inletiyoruz.. bedriyle,turgutta çok güzel oynuyorlarmış..  halayın hakkını verdik.. derya daha fazla hoplamamak için,bu kadar yeter dedi.. kenardan izliyordu bizi.. .. ama behzat beylerin,misafirlerin geldiğini görmemiş.. biz,kaptırmış.. caney caney oynarken..

mehmet--vayy, karşılamaya bak..
behzat--  bedrii.. bizi hamama gönder,sen burada keyf sür.. adalet mi bu..
bedri--  elim mahkum,ne yapayım..şartlar çok ağır, abi..

kahkahayla güldük..
irem-- (durduk tabi.. ) ne bakıyorsunuz,yabancı gibi.. gelsenize..
hamamdan sonra,halayımızı da göstermiş oluruz..

halil--hiç unutamayacaklar bu günü,irem hanım..
faruk-- bence de.. araziyi görünce, şoka girdiler..
behzat-- bende girdim,ne yalan söyleyim.. maşallah..
irem-- sağolun..
mehmet-- satılmış amcada da,yemek yedik..
irem-- afiyet olsun.. halaya katılın da,hazmedin..
ilter-- gerekiyor sahiden de..

bedri mr.hanu ve mr. daichinin yanına gidip,anlattı..  derya,kaseti geri aldı..
bedri-- bizde karşınızda oynayalım.. eller,birleşsin.. murat,halay başı ol..
ohoo,bizi bastırdılar.. ne maharetler varmış.. hepsi de-misafirler
hariç -mükemmel oynadılar doğrusu..

kaset bitince.. coşkuyla alkışladık birbirimizi..
el yüz yıkadılar.. koltuklara oturduk...

Hiç yorum yok: