Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2096.bölüm..

güllü-- ben kıyılsın dedim..
nail-- bende,hüseyinle doktor raporunu..belediyeye gönderip.. bir hafta sonrası için, gün aldırdım..irem hanım.. bu kadar hastane anısı,yeter..

hemşire ve doktor girdi içeriye..

-- merhaba nail bey,nasılsınız..
nail-- kötü..
irem-- (gülümseyerek) naili beş gün kadar,uyutsanız da..birşeyi kalmayınca.. uyandırsanız nasıl olur..
-- keşke yapabilseydik.. sizi dışarı alsak da,muayene etsek nasıl olur..
irem-- iyi olur.. (kalktım ayağa ) geçmiş olsun nail..dediklerimi düşün..
nail-- tamam.. sağolun,geldiğiniz için..
irem-- rica ederim.. hoşçakal..

odadan çıktık..güllüye,bir ihtiyacın var mı.. dedim.. yok dedi..

irem-- ağrısı vardır,sinirlenmeden.. moral ver.. evlilik hayali kurarken,birden rahatsızlanmak kolay değil... yanında olacağım dediğin için de.. tebrik ederim seni..  ikiniz adına da,
güçlü  ve kararlı olmalısın.. eğer yardım istersen.. ara beni..
her türlü yetişirim.. tamam mı canım..

güllü--tamam,irem..sağol,geldiğin için.. (içini çekerek) annem-babam.. büyükler , akrabalar nasıldır bilirsin.. "laf olacak, hastanede ne işin var.. kocan da değil,gitme "dediler.. nail çok kötü.. ben nasıl bırakıp,gideyim.. burada elimden gelen birşey yok ama
en azından.. konuşuyoruz.. nail duymasın da.. sabah babam; "gidersen .. akşam gelme "dedi.. bende gitmeyeceğim..
haberin olsun diye söylüyorum..

irem-- peki de,burada kalamazsın.. ben seni alırım,bize gideriz..
güllü-- hayır hayır.. gitmem bir yere.. hemşirelerin odası varmış..
beraber oturacağız..  ben,bil diye söyledim.. arayabilirler
anladın mı..
irem-- anladım,anladım.. sen merak etme.. ve sakın üzülme..
hadi hoşçakal..
güllü-- güle güle..

**********

yarım saat geciktim ama olsun.. gittiğime,pişman değilim..
arabada giderken.. birkaç yeri arayıp.. olumlu cevaplar alınca da.. keyfim yerine geldi..
işyerinden öğrendiğim kadarıyla,misafirlerde henüz gelmemiş..
sevindim doğrusu..
pastaneden.. kocaman bir yaş pasta, aldım.. üstüne de,"hoşgeldin "yazdırdım.. bagaja yerleştirdiler..

sonra abdullaha ,uğradım..ama saçım açık olduğundan.. kurumaya yüz tutmuştu.. örgü topuz yapıverdi iki dakikada.. bir saate kadar, köşke gel.. nişan için ,saçlarımızı ..makyajımızı yaparsın dedim..
***
trafik yoğun.. radyoda çalan şarkıya eşlik ederek.. ilerlemeye çalışırken..  dikiz aynasına bakıyordum.. arkamdaki sivil arabadan,sami bey indi ve yanıma geldi.. spor giyinmiş..

sami--iyi günler..
irem--size de..

Hiç yorum yok: