Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

2094.bölüm..

irem-- kusura bakmayın.. işler beklemiyor.. görüşeceğim,arkadaşlar gelmiş.. beni çağırıyorlar.. (çantamdan kartvizitimi verdim ,üçüne de..) buradasınız ve görüşeceğiz..  beklerim her zaman.. ve bu gece için,sizi bir arkadaşımızın nişanına davet ediyorum..
burada olacakmış.. katılırsanız,seviniriz.. tuna da,görmekten mutlu olur..
mr.hector-- peki,irem hanım.. gelmeye çalışırız.. bahadır kim..
irem-- kaybettiğim,bebeğimin adıydı..mr.hector..

mr.hector--hii,çok özür dilerim.. hatırlattığım için..
irem-- rica ederim, üzülmeyin.. bu unutulacak bir olay değil..
her an aklımda zaten..
mr.ronald-- ben,şimdi anladım.. sen takıntı yaptın,eşinde seni engellemiyor..
irem-- evet,çalışmaya başlamamın ana sebebi oydu diyebilirim.. şimdi  kontrollü ve daha iyiyim.. neyse,daha uygun bir zamanda  sohbet ederiz.. izninizi istiyorum..

kalktık.. tokalaşıp,iyi dileklerle teşekkürlerle..  ayrıldım otelden..

**********

arabaya binip,hareket ettiğimde de.. tunayı aradım..
tuna--alo..
irem-- çıktım.. yemek demiştin,nerede buluşuyoruz..
tuna-- kebaplar yanımda.. yukarıya ne dersin..
irem-- olurr,geliyorum.. iş yerini arayayıp,haber vereyim by..
tuna-- ben ,seni alacağımı ve bir toplantıya katılacağımızı söyledim vahide hanıma.. ikide,gelir dedim..
irem-- hah hah hah...
tuna-- gülmee.. naim bey arayıp ,davet etti.. geleceğiz dedim.. birde vahide hanımın nesi var,biliyor musun.. çok duygusaldı da.. hoşgeldin dedim,gözleri doldu..

irem-- biliyorum.. hamileymiş..

tuna-- nee.. hah hah hah.. rekini tebrik edeyim bari..

irem-- gizli olarak edebilirsin.." vahidem beni çok mutlu etti,baba oluyorum irem hanım.. babaaa "diye ..dün telefonda  bana müjdeyi o verdi.. bülentin çalıştığı hastaneye gitmişler,genel kontrol ..tahlil vs.yapılmış..  illa bizim eve gidin,sonuçlar birkaç saat sonra belli olur demiş.. gitmişler de,babam gelince.. abimlere geçmişler.. vahide hanımla,orada konuşmuştum.. bahsetmişti de.. sonucu rekinden duydum.. ağlıyormuş,sesini duyarsam..belli ederim diye telefonu ona vermiş.. Mersindeki gibi bir kutlamayı ,düğünden sonra istiyormuş.. gerisini biliyorsun.. daha biz görüşmedik..
ayy,yoruldum.. tunaa.. dinlendirme toplantısı, istiyorum..

tuna-- hah hah hah.. derhal yukarı çıkıyorum..
irem-- körebe oynadığımızı,hatırlıyor musun..
tuna-- evett..
irem--hıh,işte.. beni,benim seni karşıladığım gibi.. karşılamanı istiyorum..
tuna-- hahhh hah hah..
kapatınca..
 ahizeyi yerine koydum,gülerek..

Hiç yorum yok: