Translate

19 Aralık 2013 Perşembe

2090.bölüm..

salondan çıkıp,mr.ronalda ..ikimizde kağıtlarımızı ,verdik ..
mr.ronald-- (saatine baktı) gelmeyeceğinizi sandım..

gaye-- ben oyaladım,afedersiniz..
onun kağıdına göz gezdirdi ,derhal.. sonra benim yazdıklarıma baktı..
mr.ronald--  yardım edilmemiş,belli.. niçin oyaladınız..
mr.hector ve mr.edward da yaklaştılar yanımıza..

irem-- gaye hanımın, ne ihtiyacı var.. ne de talep etti ,mr.ronald.. hatta kendisi, tam aradığınız kişi..basın yayın okuyormuş,dile de vakıf gördüğünüz gibi..
ben, ayağını incittiğinden  koluna girdim,sadece..sargıyı yeni çıkarmış.. yavaş geldiğimizden,oyaladım dedi.. durum bundan,ibaret..

mr.ronald-- hıı,geçmiş olsun..
gaye-- teşekkür ederim.. iyi günler,irem hanım.. tanıştığıma
memnun oldum..
irem-- bende,gaye hanım.. ne zaman yardım gerekirse,beklerim..
gaye-- (gülümsedi) sağolun.. (çantasından,çalıştığı yerin kartını çıkarıp..verdi ) bende beklerim..

irem--(aldım.. )gelirim.. ayağına buz kompresi yapmayı,unutma..
gaye-- doktorda öyle demişti.. halimden anlıyorsun..
irem-- anlarımm..

ağır ağır uzaklaştı, yanımızdan.. herkes kağıtları verdi ve gitti.. dördümüz kaldık..  koltuklara  oturalım dediler.. ben iliştim..
onlar gayet ciddiyetle.. gözlüklerini taktılar.. okuyorlar.. ayırdıkları olmadı henüz.. buruşturup,sehpaya koyuyorlar..

on dakika geçti.. ergün abim,sadun bey  ve yaka kartı olan bir bey ,geldi yanımıza..

irem-- (kalkıp,tokalaştım ikisiyle de.. bizim yaşlılar bakıyorlar..şaşırdılar ) teşekkür ederim,zahmet verdim size sadun bey..
sadun-- estafurullah.. ne rahatsızlığı.. ben memnunum halimden.. recep bey ile tanıştırayım.. beyefendilerin ,buradaki faaliyetlerini organize ediyormuş..
irem-- memnun oldum,recep bey.. ben irem kara..
recep-- bende memnun oldum,irem hanım..

ergün-- recep bey,sadun bey  çok yardımcı oldular..  beyefendiler de,çok şakacılar..iyi anlaştık.. kalmak isterdim ama beni almaya gelmişler ,irem..
sadun-- bende,gidebilir miyim..irem hanım..
irem--  elbette,ikinize de.. teşekkür ediyorum..benim de fazla zamanım yok.. akşam görüşürüz,kısmetse..
sadun-- (gülerek) evet.. yine buraya gelecekmişiz..
irem-- öyleymiş.. abim,eline sağlık..
ergün-- rica ederim.. kal,dersen.. gider, geri gelirim..
irem-- yok abim ,yok..

mr.hector-- siz nereden tanışıyorsunuz..
sadun-- ergün bey ve irem hanım kuzen.. bizim de,iş ve dostluk
ilişkimiz var.. mr.hector.. sizlerle tanışmaktan,çok mutlu olduk..
herzaman bekleriz..ergün beyle, izninizi istiyoruz..

kalkıp tokalaştılar.. teşekkür ettiler yeniden.. recep beye de.. oteldeyiz,sende gidebilirsin dediler.. üçü gitti.. biz,oturduk yeniden..

Hiç yorum yok: