Translate

19 Aralık 2013 Perşembe

2089.bölüm..

öylesine hakimlerdi ki,konuya ve salona.. çıt çıkmadığı gibi..
kimsenin de sıkıldığını sanmıyorum..  çok verimliydi,faydalandım..
mr.ronald-- (salona göz gezdirerek )
 üniversite öğrencisi olanlar, ellerini kaldırsınlar lütfen..
(çoğunluk kaldırdı,bende dahil.. tez hazırlayanlar,öğretmen olanlar.. yönetici kadrosunda olanlar..için de istedi.. benimle birlikte,beş kişi elini kaldırdı.. dönüp bana baktı.. )

mr.ronald-- nerede yöneticisiniz..
irem-- bahadır holding,yönetim kurulu başkanıyım..
mr.ronald-- hımm..tebrik ederim..
irem-- sağolun..

mr.ronald-- bbc personelinin,genel dil eğitimi için buradayız..
 az sayıda kontenjan açığı var.. ve biz seçeceğiz.. şu anda seçilmeseniz bile.. ayırdığımız kişilerin bilgileri ,arşivimizde saklanacaktır..
ilgileniyorsanız.. görevlilerin,dağıtacağı kağıtlara  adınızı, mesleğinizi / okulunuzu ...kaç dil bildiğinizi ve niçin ilgilendiğinizi.. medeni durumunuzu.. telefonunuzu,adresinizi  yazın.. lütfen kendi cümleleriniz olsun..  çıkışta alacağız..
(görevliler tarafından ve elden ele..  kağıtlar dağıtıldı.. )
otel görevlilerine.. zaman ayırıp geldiğiniz için,size.. ses,ışık düzeni için.. ergün xxx , bizimle ilgilenen.. mimar sadun xxx a.. organizasyon için de,recep xxx ..çok teşekkür ediyoruz..

onlarda dahil,herkes alkışladı..
mr.ronald-- on dakikanız var.. iyi günler diliyorum..

onlar,kulise geçtiler.. herkes yazmakla meşgul.. bende yazdım..
ayağa kalkarken yanımdaki bayanın, kağıdına takıldı gözüm..
herşeyi yazmış da.. düşünüyor daha.. adı da,gaye..

irem- (fısıltıyla) gaye hanım,gecikeceksiniz..
gaye-- (aynı şekilde,gülümseyerek) biliyorum.. işi çok istiyorum,basın yayın mesleğim olacak da..
halen en tanınmış,reklam ajansında ..iyi bir pozisyonda ,çalışıyorum..  çok yoğunuz..  ders verilecek yer ve merkez çok uzakmış.. yeni öğrendim,taa Mersin yolunda dediler.. seçilirsem,gidemeyeceğim için üzüleceğim.. şansımı denemezsem,hep keşke diyeceğim.. kararsız kaldım..
ben,sizi oyalamayım..
irem-- (kalkıp,elimi uzattım) keşke demek en kötüsüdür, inan bana.. fırsatı değerlendir.. gerisini sonra düşünürsün..
gaye-- (tutup,kalktı..) peki, verelim.. sağol..
irem--rica ederim..

salondan çıkıp,mr.ronalda ..ikimizde kağıtlarımızı ,verdik ..

mr.ronald-- (saatine baktı) gelmeyeceğinizi sandım..
gaye-- ben oyaladım,afedersiniz..
onun kağıdına göz gezdirdi ,derhal.. sonra benim yazdıklarıma baktı..
mr.ronald--  yardım edilmemiş,belli.. niçin oyaladınız..

Hiç yorum yok: