Translate

13 Aralık 2013 Cuma

2088.bölüm..

onlar parktan çıkarken.. ben korna çalıp..ayrıldım..
hızla giderken,turgut aradı..
" dün biz aradıktan sonra.. Adanadaki ana toptancıya holdingi sormuşlar.. o da, çok güçlü  ..bekir ağa ile yabancı yatırımcılarla ..iştirak ve ortaklıkları var.. rekortmen oldular.. sağlam.. bende,teklif vereceğim..  demiş..
sabah fabrikadan verilen,kesin bilgiden sonra.. emin olmuşlar..
durum bu.."

irem-- anladım turgut, sağol.. kaanı ara.. yada yanına git.. piyasadaki,kar oranlarını.. opsiyonları ,promosyonları öğren.. biz ne verebiliriz,cazip ne olabilir fikrini al.. buradaki ,İstanbul ve Ankaradaki toptancıyı sor.. gelince karar veririz..kapatıyorum,geldim..
turgut-- tamam..

********
herkes,otelin lobisinde beklerken.. içeri girdim.. konferans salonunun , kapıları açılmamış daha.. ve çok kalabalık.. soluklanıp,elimi yüzümü yıkamak için zaman var neyse ki..

lavoboda temizlenip,makyajımı yaptım..
hatta lobide oturup,bir sigara bile içtim.. tam vaktinde kapılar açıldı,insanlar ön sıralarda oturabilmek için.. hücum ettiler.. ezilmeye niyetim yok,bekledim ben..
atmış yaşlarında ,yabancı oldukları belli olan..üç beyefendi ile aynı anda kalktık.. davetiyemi kapıdaki görevliye gösterip.. yaşlarına hürmeten.. gülümseyerek..elimle önce siz buyrun manasında, işaret ettim..

-- (ingilizce ) böyle genç ve güzel bir bayanı bekletmek ,olmaz.. lütfen buyrun..
irem--(bende ingilizce konuşup) çok naziksiniz,beyefendi..
kendinden yaşça büyüklere,yer vermek.. bizim değerlerimizdendir..
-- hıı,öyle mi teşekkür ederiz.. birlikte girelim,o halde..

girdik içeriye.. tıklım tıklım dolu ,konferans salonu..
kürsü,mikrofon .. uzun masa.koltuklar platformda hazırlanmış....
bir basamak indik.. uğultu var.. yerleşmeye çalışıyorlar..

irem-- afedersiniz.. arka sıra  ama şurada dört koltuk boş.. isterseniz oturalım..
-- siz ne amaçla katıldınız,panele.. kim davet etti..
irem-- mr.smith davet etti..  konuşmacılarla tanışmak için,buradayım..
--pekiii,tanışalım irem kara.. ben,prof.dr.sam edward..
irem-- çok memnun oldum,efendim..
-- bende prof.dr.leonard hector..
irem-- memnun oldum..
-- tuna kara ile bir akrabalığınız var mı..irem hanım..
irem-- evet,eşiyim.. o halde sizde, prof.dr.vincent ronald olmalısınız..
-- (gülerek) evet.. memnun oldum.. eşiniz,süper bir öğrenciydi..
mr.smith;hakkınızda hiç özel bilgi vermedi..sadece, sizinle tanışmamız konusunda ısrar etti..  dil konusunda,yetenekli.. akıllı ve yükseleceğine emin olduğum, bir öğrenci demişti.. ilk izlenimim de,yanılmadığı yönünde..
irem-- teşekkür ederim..
mr.edward--  gelin lütfen..

dördümüz merdivenlerden indik.. en ön sıradanın sonuna, bir koltuk koymalarını rica etti.. konuldu,oturdum.. yanımdaki bayanla selamlaştık..
onlar podyuma çıktı.. yerlerine oturdular..
bir görevli gelip.. tek tek tanıttı.. sonra.. salonun ışıkları azaltıldı ve mr.hector.. kürsüye geldi..

Hiç yorum yok: