Translate

13 Aralık 2013 Cuma

2085.bölüm..

mr.haru ve mr.daichi ile tanıştık.. ilter;şuleyi ,deryayı..yasemini ve bedriyi de tanıttı.. ikisi de,zayıf .. kırk yaşlarında ve devamlı gülümseyen bir ifadeleri var..
mr.haru avukatmış.. mr.daichi de,xxx fabrikasının satış müdürüymüş.. bana ikebana sanatı ile düzenlenmiş çiçek vermek istedikleri için gecikmişler.. özür dileyerek,muhteşem bir çiçek
taktim ettiler.. alıp,çok beğendiğimi..ve teşekkür ettiğimi ..armağanlarının çok değerli olduğunu,söyledim..
memnun oldular.. odama davet ettim.. merdivenleri çıkarken..

irem-- ilter bey,iyi misiniz..
ilter-- evet,sağolun.. sabah hastaneye gittim.. çok şükür,bir yaramazlık yoktu.. bülent bey de,doktorunu arayıp.. bilgi almış...ailemin selamı var size.. ilginiz ve çiçeğiniz için,teşekkür ediyorlar..

irem-- as..rica ederim.. iyi olmanıza sevindim.. turgut,senin neyin var..
turgut-- (gülerek) mutluyum..güneş bir başka parlıyor bugün..
irem-- hep mutlu ol, inşallah.. güneşi parlatan,betül mü..
turgut-- amin.. umuyorum,diyelim..
irem-- (odama girdik.. ) hadi hayırlısı.. şimdi,işimize konsantre olalım..

koltuklara buyur ettim.. çiçeğin tülünü de,itina ile açıp..yan taraftaki masamın üstüne koydum..

nedim bey de,geldi o sırada.. tanıştırdık..tokalaşıp,sözleşmeyi çıkardı..
nedim-- mr.haru ile üstünden geçelim.. turgut,yardımcı ol.. bize..
turgut-- müdür,ilter bey ama.. olurum tabi..
nedim-- onlar konuşuyorlar diye dedim..

irem-- turgut .. ilter bey,sizde geçin toplantı masasına.. davet et.. bizde geliriz,birazdan..

onlar geçtiler.. kahveler,çikolata geldi.. sigaralar yakıldı.. klimayı monitörü açtım..
mr.daichi-- bizim klimamızı ,televizyonumuzu kullanıyorsunuz..
memnun musunuz..

irem-- evet,memnunum.. amacım, herkesin de memnun olması..
burası yazın sıcak,kışın da ılık olur.. yeni klima modelleriniz ile
başka bir ısınma formülü aramadan.. kışı geçirsinler,istiyorum..
farklı ebatlardaki ,renkli televizyonlarınızla da; var olan, marka güvenirliğinizi öne çıkarıp.. herkesin evine,ikinci tv olarak.. ürünü.. girdirme arzusundayım..
mr.daichi-- başaracağınıza,inanıyorum.. markamıza ve ürünümüze güveniyoruz.. pişman olmayacaksınız.. iki taraf için de,karlı bir yatırım olacak..

irem-- sağolun,bizde öyle umuyoruz.. ben hemen reklam çalışmalarına başlıyorum.. on gün sonra,ürünler.. toptancılara geldiğinde.. piyasa hazır olacak.. parekendecilere yönelik, fiyat listelerini istiyorum sizden.. anlaştığım,ana dağıtıcıların listesini de.. ben göndereceğim size..
mr.daichi--(çantasından çıkardığı dosyaları verdi bana.. toptan ve perakende fiyat listeleri .. önceden kullanılmış,yazılı reklamların,fotoğrafları da var.. şimdiye kadar,kendi ürünlerini verdikleri iki ana deponun ismi de,adresi vs. yazılı..  ) ithalatı sizin yapacağınız konusunda..bu sabah itibari ile fabrikadan bilgi verildi kendilerine..  onlarda ,devam etmek istediklerini bildirmişler.. anlaşırsanız,çalışırsınız..

irem-- evet,olabilir..

çaylar ve sıkma.. kek poaça,tatlı tabaklarını getirdi songül..
ikram etti.. çok beğenerek yediler..

ilter-- hazırız,irem hanım.. buyrun..
nedim-- şirketin ismi ne olacak.. düşündünüz mü..

irem-- (kalkıp,kalemimi aldım.. mr.daichiye de,buyrun dedim.. )
düşündüm..  bahadır holding bünyesinde.. uğur ithalat ticaret ltd.şti.. hayırlı ,uzun ömürlü olsun.. uğur getirsin bize..
amin dediler..
(masaya oturduk,yanyana.. daha başlamamıştık ki.. telefon çaldı..)

irem-- aç,turgut..

Hiç yorum yok: