Translate

13 Aralık 2013 Cuma

2084.bölüm..

telefon çalınca,songül açtı...
songül-- alo................ ................. evet,burası..........
(ahizeyi kapatıp.. ) irem hanım,bir bey sizi istiyor..
irem--(elimi uzatıp,aldım ) buyrun... ..........................sağolun, zafer bey.. siz nasılsınız.. ..............................................................................................................................................................................................
rica ederiz.. eşinizle mutlu ,huzurlu olduğunuzu duymaktan başka,bir beklentimiz yok.. ..........................................
.......................................................................................
 as.. sizde leyla hanıma selamlarımı söyleyin lütfen.. iyi,günler..iyi çalışmalar..

kapattım,tekrar çaldı..

sacide-- aloo,irem hanımla görüşecektim..
irem-- buyur sacide abla.. ben irem..
sacide-- iremm.. bu ne,kız..
irem-- ne bileyim.. görmüyorum ki..
sacide-- hah hah hah.. gece,mustafalardan döndüğümüzde.. arabayı görünce çok şaşırdık.. duygulandırdın bizi.. anam,cris de.. ne tatlı kadınmış.. hepimizi tavladı.. çok sevdik.. hıı,arabanın fiyatını söyle çabuk.. hediye olmaz,şakaydı o..

irem-- tahmin ediyorum da.. söz konusu bile olamaz,sacide ablacığım.. güle güle kullan.. yurt dışından misafirlerim geldi,köşke.. karşılamam gerekiyor,kapatabilir miyim..

sacide-- kapat kapat,ben gönderirim.... işin rast gelsin..  öpüyorum seni..
irem-- bende ,by..

kapattım.. yeniden çalınca.. hayırdır,inşallah.. diyerek açtım..
irem--  bahadır holding,buyrun..
behzat-- merhaba irem hanım.. yanlız değilseniz,adımı söylemeyin lütfen..
irem-- evet,dinliyorum..
behzat-- gece turgutlara,gidemedim.. tahmin ettiğiniz gibi,sami bey yolumu kesti.. onun misafiriydim.. yine tahmin ettiğiniz gibi.. turgutu görmeye gelmiş..  bana kızacaksınız da.. neden öyle davrandığını anlatırken.. ben gülünce,herşey ortaya çıktı.. anladığınızı,biliyor..çok şaşırdı,ne uyanıkmış irem hanım dedi.... geceki halim,hafifletici sebep olabilir mi acaba..
irem--  düşünmem lazım..

behzat-- ben bugün de,buradayım.. akşam nişana da, geliyoruz.. bedri misafirinizin,japonyadan geldiğini söylemişti..
siz panele gittiğinizde,gönüllü japonca çevirmen ve rehber olsam.. kendimi affettirebilir miyim..
irem-- denemeden,karar vermek zor..

behzat-- tamamm, geliyorum.. gece nerede olduğum,kaldığım.. ikimizin arasında kalırsa,sevinirim..
irem-- garanti veremem.. performansı görüp,değerlendiririm.. notum da,kıttır.. bilmenizde fayda görüyorum.. fakat şimdi müsait değilim..randevu alıp..daha sonra uğrayın.. iyi günler..

behzat-- hah hah hah..
kapatırken..
derya-- irem hanım,geldiler..
irem-- bedri bey,ithalat dosyasını odama bırakır mısınız..
hanımlar gelin hadi..
melis-- pardon,faruk beyle mi konuştunuz..
irem-- hayır,yemin bile edebilirim.. ister misin..
melis-- yok,inandım..

Hiç yorum yok: