Translate

10 Aralık 2013 Salı

2082.bölüm..

irem-- peki ,temin ederim.. kalacak yer demişti dayım.. biraz sonra girişe küçük kulübe, yan tarafa da..kalacağınız mekan gelecek..  sizi,yargılamıyorum.. geçerli nedenleriniz vardır.. dayım önerdiğine göre,mutlaka.. onun da,bir bildiği vardır..
dediğiniz gibi sınırlar çerçevesinde çalışalım,kabul ama benimde
sizden bir isteğim var..
-- nedir..
irem-- konuşmasanızda,benim ve personelimin.. gülümseyerek vereceğimiz selamı.. aynı şekilde almanız.. yapabilir misiniz..
-- denerim.. (yüz kasları,gülmeyi unutmuş sanki.. hafifçe gülümseyebildi )
irem-- (gayet candan gülümsedim.. ) teşekkür ederim.. adınız
ali olsun..sigortalı olmanız için.. kimliğinize ihtiyaç var..
mali müşavirime verirsiniz.. bakmam,bilmem..söz veriyorum..
-- bu konu için,erol bey sizi arayacağını söylemişti..

irem-- pekii..unuttuğum,atladığım sizin herhangi bir ihtiyacınız olması durumunda.. bana yada arkadaşlarıma not yazın.. yardımcı oluruz.  bahçede,heryerde özellikli elektonik cihazlar var.. kablolara,su elektrik sayaçlarına .. telefon kutusuna dikkat edin..
zarar görmenizi,istemem.. kurtlar da,tam eğitimli..
gelen kişiyi ,bize tehdit olarak algılarlarsa.. farklı tepkiler gösteriyorlar.. onları da zaman içinde öğrenirsiniz..
iyi günler,iyi çalışmalar.. diliyorum..
-- sağolun,size de..

ben kurtları sevdikten sonra,içeri girdim.. lavoboda ellerimi yıkayıp.. mutfağa geçtim.. ilter ,vahide hanım ve turgut yok..  diğerleri masada kahvaltı yapıyorlar..
irem-- günaydın,arkadaşlar..

günaydın dediler.. bende oturdum.. songül çay verdi.. sıkma aldım,yiyorum..

derya-- dışarıdaki adamı işe almışsınız.. o kim,irem hanım..

irem-- tavsiye üzerine bahçeden,kurtlardan ve güvenliğimizden sorumlu olacak asosyal bir bey.. adı ali.. ikili ilişkiler ve yakınlık istemiyor.. binaya girmem,gerekli olmadıktan sonra konuşmam.. para da almam dedi..  girişe kulube ,yan tarafa da.. kalacağı yer
gelecek birazdan.. sandalye,masa,defter kalem ve çay yetermiş..
songül,çay ve sıkma götürsene..
songül-- tamam..

şule-- çok ilginçmiş..
bedri-- ama daha ilginç gelişmelerin olduğu da,kesin..
yasemin-- (gülerek) bence de..
şule-- evet,hala inanamıyorum..babama ne oldu,nasıl tamam dedi.. onu hiç anlamıyorum..  salon,tutuldu.. siparişler verildi..  bu gece,nişanımız var irem hanım..
irem-- duydum,öyleymiş.. hayırlısı olsun.. müstakbel nişanlınız
nerede.. gelir diye, bekliyordum..
şule-- batuya misafir oldu.. öğlen gelecekmiş.. kimden duydunuz.. biz evinizi ,arabanızı aradık ama açılmadı..

irem-- evde,değildik.. yayından sonra,jipi sahibine götürdüm ..sonra büyüklerimizin yanına gittim.. arabada olmadığım zamandı,demek ki.. bekir,mahmut,nedim,orhan ,tuğrul ,yasin beylerle komşu olduğumuz..bir evimiz daha var.. oradaydık.. güzide hanım,davet edildiklerini söyledi..
şule-- sizde davetlisiniz..babam da, arayacağını söylemişti..
irem-- sağolsun,geliriz kısmetse.. sen ne zaman istiyorsan,gidebilirsin.. habersizdin,ancak hazırlanırsın..

şule-- (gülümseyerek) benim de,tek dayanağım oydu.. ama mehmet
bey,valizi açınca..itiraz edemedim.. aldıkları, hem çok zevkliydi.. hemde tam üstüme oturdu.. nasıl bildi,hiç anlamadım..kendisinin
giyecekleri de hazır.. ben sadece saçımı yaptıracağım.. randevu da aldım..çok erken gitmeme gerek yok,yani.. ablamlar da,biz geliriz..
dediler..
irem-- peki,sen bilirsin..


Hiç yorum yok: