Translate

10 Aralık 2013 Salı

2081.bölüm..

irem-- yok.. aferin güllüye.. hamza kahyaya da,bir çift sözüm var..
tuna-- lütfen ,sen karışma..bilme bile.. nailin anlattığını
sanmasın.. kayınbabası olacak,birliktelikleri..huzursuzlukla başlamasın.. ben ona,itiraf ettireceğim.. gerekeni de,emin ol ki..duyacak
irem-- .................... peki,öyle olsun..

********

arabaların yanına geldiğimizde.. nedim-gülderen,güzide-mahmut
çiftleri ile karşılaştık.. ayak üstü konuşup,arabalara bindik.. arka arkaya ayrıldık, siteden..

ana yola çıkmak için yan yana ,beklerken.. tuna seslendi..

tuna-- iremm,istersen derslerini ben seçebilir..kimliğini alabilirim..
irem-- (gülerek,öpücük attım )sevinirim,aşkım.. tüm yabancı dillerden ders almak ,istiyorum.. hepsini seç..
tuna-- hah hah hah.. üçüncü sınıfa geçersen,sen seçersin.. ben usulen,seçeceğim tamam mı..
irem-- tamam da.. aklımı karıştırdın.. sen benimle gelmiyor musun.. para alacaktın ya.. kahvaltı da yapmadın..
tuna-- gelirim.. yakınken,önce bunu halledeyim..
irem-- sağol,bekliyorum..
tuna-- sende sağol,derste acısını çıkarırım..
irem-- hah hah hah..

***********

giderken..telefonla,çeşitli yerlere gereken siparişleri verdim..
benzinlikte depoyu doldurturken.. kahvaltı için ayrılan bölümdeki,sıkma yapan kadından.. yeterince sıkma aldım.. koca iki poşetle,köşke geldim.. dayımın tavsiye ettiği bey,bahçede makina ile çimleri kesiyordu.. ben içeri girip,poşetleri verdim. sonra yanına gittim..
makinayı durdurmuş,haznesini boşaltıyordu..

irem-- günaydın.. hoşgeldiniz..
-- (doğrulup,yüzüme baktı.. ) sağolun.. erol beyin,yiğenisiniz değil mi..
irem-- evet.. (elimi uzattım,tokalaşmak için.. ) ben irem kara..
-- (eldivenini çıkarıp.. elimi tuttu,turgutun gözlemi gerçekten doğruymuş dedim..) memnun oldum. ben adımı söylemesem, olur mu..
irem-- olur da,size nasıl hitap edeceğiz..
-- mümkün olduğunca,hitap etmeyin.. benim varlığımı unutun..gölge gibi olmak istiyorum.. gerekli görüyorsanız ..bir isim yada sıfat seçin ama.. eksiz olsun.. yakınlık gösterip,insani ilişkilerde bulunmayalım..
garipseyebilirsiniz ama sizlerle değil,kendimle alakalı bir durum bu...
erol bey,bahçe..kurtlar ve gelen- gideni kontrol demişti.. eğer size de uygunsa,çalışmamı kabul ederseniz.. bu sınırların dışına çıkmamak şartıyla,görevimi yaparım.. gereksiz konuşmam,binaya girmem..para istemem..  sandalye,masa ..defter kalem ve çay yeter bana..

Hiç yorum yok: