Translate

10 Aralık 2013 Salı

2080.bölüm..

tuna--  kendinize gelmeniz için.. ben alkollü içecek teklif ediyorum,buyrun lütfen..
mahmut-- yeni döndünüz daha.. hepimiz yorgunuz,dinlenelim
tuna bey.. kendime gelmem için,biraz zaman lazım..

güzide-- evet,yarın uzun bir gün olacak.. naim ve mehmet bey
aradılar.. özcan beyi,abdullah beyi ve bizleri davet ettiler..
şulenin nişanı varmış.. xxx otelinde..

irem--hıı,bak senn.. kızın haber yokken, öğlenden sonra..elinde güllerle gelmiş mehmet bey.. naim bey arayıp,haber verdi.. şok olduk..birde bu gece için,plan yapmış üstelik.. ablası yarın gelebiliriz,demiş de..şule,yarına erteledik..evde, söz kesilecek ..buyrun diye haber vermişti.. .. mehmet bey,nişan yapmaya razı etmiş demek ki..

tuna-- hayırlısı olsun da.. misafiriniz dönecek mi..
irem-- işimiz,bitmezse.. nişanda görmüş olurlar.. yapacak birşey yok.. behzat bey de,gidecekti ama.. gelen,dönemiyor..
mahmut bey,çarşamba günü öğlen gelirim kısmetse..
mahmut-- peki.. bekliyorum.. iyi geceler..
tuna-- size de..

********

öylesine derin uyumuşum ki.. sabah altıda.. dinlenmiş olarak,uyandım.. mahmur mahmur bakan,tuna.. mayomu giydiğimi görünce.. anında ayıktı..
havuzda tempolu olarak,yüzülen yirmi tur sonrasında..
 başabaş bitirdik..

tuna-- güzell.. antreman faydalı olmuş.. konuş bakayım..
irem-- (derin bir nefes alıp..) yok,biraz daha çalışmam lazım..
tuna-- (gülerek,yanıma geldi..) bizde,buraya gelelim istersen..

irem-- okul başlayınca,sık sık uğrayacağız da.. devamlı olmaz.. havuzun üstü açık,hemde kendimi koruyamam..saçım,uzun.. hastalanırım.. (merdivenden çıkıp,havluyu aldım..tuna da,çıkarken ) hasta diyince aklıma geldi.. nailin nesi varmış..

tuna--(havluya kurulanıyor ) zona olmuş..
irem-- ne dedinn.. neresindeymiş.. tuh,görüyor musun sen.. evlilik stresi ağır geldi..
tuna--gel,içeride anlatırım.. gecikmeyelim..

***
evde duş aldık,hazırlanırken..
irem-- evet,seni dinliyorum..

tuna--dün sütü verirken,hüseyin anlatmıştı.. çeyiz getirildiği gün..hamza kahya, düğünde altın kemer istediğini duyurmuş naile.. çok sıkılıp,üzülmüş..
iki gündür de,sırtı kaşınıyormuş.. sıcakta ,traktör de oturuyoruz..diye aldırmamış.. batmalar ,ateş ,titreme ..halsizlik olunca..
doktora gitmiş, işte.. sağlık ocağındaki doktor,görür görmez..hastaneye sevk etmiş.. hastalıklı bölge,geniş ve enseye yakın olduğundan.. yatırmışlar hemen.. komplikasyon riski varmış..
hüseyin ,öğrenmiş..haber verdi.. sen gitme,ben giderim dedim..
gittim de...yattığı servis ve oda öylesine kalabalıktı ki.. doktorla görüşüp,başka hastaneye nakil için izin aldım..
yanında,hamza kahya.. esma kadın,güllü vardı..  naili.. yüz üstü yatırmışlar.. sırtı, çok kötüydü..moraller bozulmuş iyice.. ağrısının olduğu da belliydi..
başucunda eğildim.. geçmiş olsun,seni başka hastaneye götüreceğim.. çok  iyi bakılacaksın ve hiç birşeyin kalmayacak..
sakın üzülme dedim.. beyim,sırtım ağrıyor.. batıyor..ateşim var diye yatırdılar beni...  eve,gitmek istiyorum.. hastalık sa,hastalık geçer nasılsa.. hastanede bırakma,götür beni.. dedi..
gözetim altında, tedavi olmasının şart olduğunu anlattım.. bir hafta sonra,götüreceğime söz verdim.. canı sıkıldı,
düğün,nikah ne olacak.. iki gün sonraya,gün almıştık dedi..
güllü de,anasının babasının yanında.. gelip elini tuttu vee..
ne olacak ki.. memuru hastane odasına çağırır.. nikahımızı kıyarız.. refakatçi kalırım yanında.. hastanede olduğunu anlamazsın bile..  iyileşince de,düğünümüzü yaparız nail..  dedi.. (bana bakarak) gerisini anlatmama gerek var mı..

irem-- yok.. aferin güllüye.. hamza kahyaya da,bir çift sözüm var..

Hiç yorum yok: