Translate

10 Aralık 2013 Salı

2079.bölüm..

mahmut-- yarın görüşmemiz,mümkün mü irem hanım..
irem-- yarın ki,proğramım çok dolu.. ama acilse saat söyleyin,mahmut bey.. akşama doğru olsun..
mahmut-- acil ama çabuk bitmez.. tam katılımlı,genel toplantı
yapacağız..
orhan-- senin toplantında,iremin ne işi var mahmut..

mahmut-- (toparladı neyse ki) irem hanım,ısrarım neticesinde ortağım olmayı kabul etti ..orhan abi.. hayata geçireceğiz kısmetse..
orhan-- ooo,hayırlı uğurlu olsunn.. allah utandırmasın..
irem-- (gülümsedim) amin,orhan abi....

tebrik ettiler bizi.. açık vermemek için.. güzide hanımla,tuna da kutladılar..

menekşe-- irem..eğer sürpriz buysa,annelerimizle ne alaka..

irem-- (güldüm) hayır,bu değildi.. o başka.. mahmut bey ile ortaklığımızı bizlerin haricinde,şimdilik kimsenin bilmesini istemiyoruz.. hisselerin,talibi çoktu.. mahmut bey kabul etmeyip,beni ikna etmeye çalıştı..
 maruf,kevin,sam le ilişkilerimizin bozulmaması için.. bende biraz,gizli kalmak arzusundayım..

orhan-- tabi tabi.. ..inanın, çok sevindim.. irem,hani tunanın bilmediği yok tu.. öyle demiştin değil mi..
tuna-- ben konuyu biliyordum,orhan abi.. sabah kabul edeceğini söylemişti de.. malum,yeni görüştük..
irem-- evet,orhan abiciğim ?
orhan-- sözümü geri aldım.. (gülerek) okulda, acısını çıkarırım..

tuna--irem--güzide--mahmut-- menekşe-- hah hah hah..

menekşe-- bizim ev daha yakın,buyrun.. alkolsüz birşeyler ikram edeyim..

güzide-- çok sağolun,menekşe hanım.. geç oldu,hepimiz çalışıyoruz.. başka zaman olsun..
irem-- evet,güzide hanıma katılıyorum.. size iyi geceler..

onlarda,iyi geceler diyip.. bahçelerine girdiler..

irem--(gülerek) ortağımm,size de iyi geceler..
mahmut-- ben nasıl yaptım,bu hatayı.. çok özür diliyorum, irem hanım..
tuna-- orhan abi,yabancı değil..mahmut bey,dert etmeyin..
duymalarında sorun yok..
güzide-- yeni kabul etti demeyi,iyi ki akıl ettin.. mahmut..
irem-- canımız sağ olsun,sıkmayın kendinizi.. özür dilemeye, ne gerek var.. dalgınlık oluyor ,bazen..
mahmut-- evet,haklısınız.. az önce,güzide birşey söyledi.. ben dağıldım..

irem-- biz dağıtır, sonra da.. birleştiririz değil mi ,güzide hanım..
güzide-- (güldü) evet.. şimdi söyleyince,biraz hak verdim..
tayinim,çıktı.. evlenemiyoruz demiştim de..
irem-- aaa.. şaka anlayışımız ,çok benziyor güzide hanım..

mahmut--tuna--güzide-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: