Translate

10 Aralık 2013 Salı

2078.bölüm..

tuna-- (arkamdan geldi.. ) nedim bey,niye içeri girmiyorsunuz.. yabancı yok,biz bizeyiz..
nedim-- daha eve gitmedim,tuna bey.. sormam gerekenleri ,sordum.. gidiyorum.. bizbize de olsak,yanlarında konuşamazdık.. selam söyleyin..
tuna--(kolunu omuzuma koydu )söylerim..
yarın çarşıda işim var.. müvekkiliniz olmamı, hala istemiyorsanız..
vekaletimi iptal ettireceğim.. onu sormak için geldim..

nedim-- siz böyle söyleyince,kulağa hoş gelmiyor.. biraz daha
rahatladım,istiyorsanız .. bir yıl daha kalabilir..
tuna-- tamam,kalsın..
nedim--holdinge yetiştir dediğiniz için.. bir avukat arkadaşla çalışmaya başladım.. onu da,söyleyeyim..
irem-- pekii.. getir tanışalım ama ben seni bilirim..

nedim-- evet,anlaştığımız gibi.. olacak zaten.. hadi hoşçakalın..
irem--tuna-- güle güle..

gitti,kapıyı kapadı tuna..
tuna-- (bana gülümseyerek) aslında güldüğü için geldim.. ne dedin,söyle çabuk..
irem-- hah hah hah.. evimize gidelim de,sıra gelirse söylerim..

tuna-- pekii.. sürpriz dediğin neydi..
irem-- sürpriz söylenir mi,tuna.. aynı senin gibi ,ketum oldum bende..
tuna-- (kaşlarını çatıp) ketum mu.. söylemediğim,bilmediğin birşey yok ki..
irem-- genel olarak demiştim, canım..

yasin-- tunaa,duyuyoruzz.. kaldırım karşıda..
tuna--irem-- hah hah hah..

********

kahveyi içip,hepimiz kalktık.. teşekkür ettik,yaşlılara ve ayşeye..
spor kompleksi ,kütüphane..ve meslek okulunun
temeli çarşamba günü atılacak.. sabah buluşacağız,kısmetse..  firuze teyzeyle,halamı da çağırdım.. sevindiler..

önce tuğrul- ela -ufuk..  sonra yasinle,figene evlerine kadar eşlik ettik.. orhan abilerle ,evlerine doğru yürüyoruz..

tuna-- figen,ela,sen  işe nasıl gidiyorsunuz, menekşe.. burası uzak..
menekşe-- figen,yasinle daha geç gidiyor da..biz ufuğun servisiyle gidiyoruz,tuna.. şöför ,bu tarafta oturuyormuş.. ilk bizi alıyor.. öğrenciler binmeden de,okulumuzun önünde iniyoruz..
gelirken de,aynı şekilde rahat geliyoruz..

irem-- ben elaya,tayini çıktığını söylediğinde.. eşyalı ev vermeyi teklif etmiştim.. halamlara,okuluna.. bize, ufuğa..  çarşıya,pazara  yakın olması açısından... birde araba verecektim..
şimdi şartlar değişti,konuşamadık ama hala aynı şekilde düşünüyorum.. size de aynı öneriyi yapsam,kışın
daha rahat etmez misiniz menekşe.. belki villanın yerini tutmaz ama servisle işiniz olmaz,en azından.. hamilelikten dolayı.. inip binmeniz bile zor olacak,yakında..

menekşe-- sağol.. orhan da,ev kiralayalım demişti ama ben istemedim.. havalar da,güzel zorlanmıyorum şimdilik.. gerekince,geliriz.. sen bizi düşünme,hayatım..

irem-- müdahale ve ısrar etmiyorum ama sen dediğimi düşün..
elayla da konuşun,bende söylerim.. beğenip,tercih ederseniz.. karşılıklı, iki dairem var..
kira da vermemiş olursunuz..
ama başka bir yeri seçmenizi de,normal karşılarım.. bana bağımlı değilsiniz.. ben sadece, elimden geleni sunmaya çalışıyorum..
karar sizin.. figene de teklif edeceğim..

menekşe-- teşekkür ederiz,biliyoruz..
karşımızdan yürüyerek gelen, mahmut bey ve güzide hanımı görünce durduk.. şortlarla,gece yürüyüşü yapmışlar belli..

mahmut-- iyi geceler..
tuna-- size de..
bizde merhabalaştık.. hal hatır soruldu..

Hiç yorum yok: