Translate

10 Aralık 2013 Salı

2077.bölüm..

orhan-- niye ayırım yapıyorsun,bize yok mu..
irem-- sizi de kapsıyor elbette.. ama önce hanımlar.. kusura bakmayın..

kapı zili çalınca.. tuğrul abi kalkıp, açtı..
tuğrul-- buyrun,nedim bey..
nedim-- iyi geceler,tuğrul bey.. rahatsız ediyorum ama irem hanımın arabasını görünce.. geldim..
tuğrul-- ne rahatsızlığı,balkondayız buyrun..

nedim-- çağırsanız,daha iyi olur ..
irem-- (kalktım.. ) izninizle..
tuna-- ne konuşacağını biliyor, gibisin..
irem-- tahminlerim var..

gittim kapının yanına.. abim,balkona döndü..

irem-- iyi geceler,nedim bey..
nedim-- size de.. işlerim vardı,büroyu biraz önce kapattım.. notunuza anlam verememişken.. zeki bey geldi.. ticari plakalı arabasını,alacakmışım da.. yarın,buluşacağımız yerin adresini bırakıp gitti.. neler oluyor,tanıdığınız birisi mi ..sormaya geldim..

irem-- (kısık sesle ) dedikleri doğru..tanımıyorum ,telefonda konuştuk.. sekreteriniz olarak aradım.. adım geçmeyecek.. avukat nedim bey,paranızı getirecek ve alacak dedim.. gerçek misiniz diye kontrole gelmiş.. başka birşey ,var mı..

nedim--var.. niye alıyoruz.. vekaletiniz gerekiyor ki,vahide hanım
da olduğundan.. onun alması daha mantıklı.. ama anlayamadığım
birşey daha var.. yönetim kurulu üyelerinin.. şirketler için.. bilgilerini yenilerken gördüm ki.. vahide hanımın soyadı.. blaunt olmuş.haberiniz var mıydı..

irem-- (gülerek) evet var,biliyorum.. yaseminin nişanından sonra..konsoloslukta ,evlenmişler.. zamansız olduğundan da, gizli olmaları gerekmiş.. geldiklerinde düğünü yapıp,meşrulaşacaklar..
şirketleri o nedenle resmileştirmedim..vekalete gerek yok..parayı benden alıp,ona vereceksin.. senin üstüne olacak..  o arabayı da; zeki beye ve şöför olarak kullanacak tayfun beye, yardım için alıyorum.. beni bilmeyecekler,müşteri ve muhatap sen olacaksın..

nedim-- anladım.. ve alındım doğrusu.
irem-- gereklilikten dedim ya.. bilme ve.. sitem etme kadına.hem onu en iyi ,siz anlarsınız diye düşünüyorum.. bilmemen gereken ,hiç kimsenin henüz duymadığı bir bilgiyi paylaşayım da..
keyfin yerine gelsin.. hasta kim, dediğiniz telefonu hatırlıyor musunuz..

nedim-- evett..
irem-- konuştuğum rekindi.. ve bana müjde verdi.. bir bebekleri olacakmış..
nedim-- neee.. hahh hah hah..
irem-- bilmiyorsun,sakın unutma.. şimdi,dönmüş olmalılar.. yarın görüşürüz kısmetse..
nedim-- evet,şok geçiriyorum sayenizde.. yarına kadar ,kendime gelir miyim acaba..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: