Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

2076.bölüm..


tuna-- yasin.. okuyabilmesi,anlayıp.. hatırlayabilmesi ..bulunmaz nimet.. aklı başında.. çok şükür,kendine yetebiliyor.. kıymetini bil,bence..

firuze-- sağol,oğlumm.. hepiniz sağolun.. biliyorsunuz,çok şükür..
yasin-- tunaa,hayırdır.. neyin var, senin.. böyle konuşmazdın da..

muazzez-- demeyim diyordum da.. yasin doğru, söylüyor.. sende birşey var..
tuğrul-- var tabi.. yorulmuş,karısını özlemiş ..ne sorup duruyorsunuz.. değil mi, gelin..

irem-- (gülümsedim) tuna cevap vermeyince,hemen ireme döndün değil mi.. tunaa ,söylesene ..
tuna-- neyi..
irem-- hanii,tavla oynamadan önce..
tuna-- (içini çekerek ,kalktı.. yanımıza geldi ) firuze teyze ,sağ eline bakabilir miyim..
firuze--( kaldırdı.. ) bak,oğul..

tuna elini tutup,içine dışına baktı.. buruşmuş derisine dokunurken.. parmağıyla gösterip..
tuna-- burada bir iz var mıydı,firuze teyze ama yirmibeş yıl,öncesinden bahsediyorum..
firuze-- bilmem,hatırlamıyorum.. ama el bu,çizilmiştir.. olabilir..
 niye sordun ki.. görmüş müydün..

tuna-- (elini ,hala tutuyor ) yok firuze teyze.. çok gerçekçi, bir rüya gördüm de.. bir an çocuklukta..bağ evinde hepinizle birlikte o ,olayı yaşadım mı ..acaba diye düşündüm..
fazla rüya görmediğim ve hatırlamadığım için de.. çok etkilendim..  daha açığı,senin rahatsızlandığını sandım.. denizdeydik,arayamadım..  sabah,uğradık eve.. yokluğunuza mana veremeyince.. figeni arayıp,sordum hatta..  iyiler dedi de,rahatladık..

firuze-- ( gözleri ,dolu dolu baktı ) hayırlara çıksın,oğlum.. halan da,bende özledik.. sana, malum olmuş demek ki..

tuna-- (gülümsedi ) herhalde.. (hiç tunadan beklenmedik bir hareketle ..  eğilip,yanağını öptü ..eli de,elinde .. ) rüyada da,olsa.. benim yüzümden.. canın yanmıştı.. gidince,affet diyeceğim demiştim..  hakkını helal et,olur mu..

firuze-- (ağlıyor..)varsa,hakkım ..helal olsun,oğlum.. yuvan şen olsun,yüzün gülsün..
amin dedik.. halamın,benim.. hepimizin gözleri yaşlı.. halamın da, yanağını öptü..
fazla ve tehlikeli bir duygusallık içinde olduğumuzdan..
irem--yaa,banane.. beni de,öp .. beni de, öp..

kahkahayı duymanızı isterdim.. tuna beni de,öpüp..yerine oturdu.. peçete verdim halamla,firuze teyzeye. bende alıp,sildim gözümü..

tuğrul-- tunaa.. sen ne duygusal,bir adammışsın böyle..
irem-- daha ne gördün ki,abiii..
yasin-- annem elden gidiyor,sandım bende..
figen-- irem büyük gelin benim ,dediğinde.. kuşkulanmıştım zaten..
orhan-- onlar,hepimizin annesi .. şahsi davranmayalım, lütfen..
ela-- efkarlandırdın bizi, tuna..
menekşe--ve gelinlerin annesi, uzakta.. bilmem anlatabildim mi..

irem-- sabredin hanımlar..sormayın da.. çok yakında,size bir sürprizim var..

Hiç yorum yok: