Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

2075.bölüm..

tuna-- kimi..
irem-- sadun beyi.. herkes gitmek için ,gönüllü oldu da.. yarın
misafirimiz var. ben ,rahat olabilmek için okula öğlenden sonra gelebilir miyim demiştim.. sabah ,anlaşma imzalayacağız... şimdi,turgutla melis  karşılıyor olmalı.. bedri ,sadun,behzat bey..şermin ve feryal hanım da yemekteler..

tuna-- (dudak bükerek ) bak senn.. geldi ha..

irem-- evet.. nedim ve kemal beylerle beraberdik.. şirketlerin alt yapısı vs. hazırlandı.. ben yayına gittim.. sacide hanımın arabası gelmişti.. arayıp,bulamadığın zaman.. onu götürmüştüm.. buraya gelirken de.. cris arayıp ..yayın için tebrik etti..(güldüm)  anlaşamadıkları bir misafiri varmış.... hareketlerinden ,yemeğe davet ettiğini anlamış ama ne diyeceğini bilmiyormuş.. beyefendiyle bakışıp,duruyoruz on dakikadır dedi..

tuna-- yok artık.. güngör bey mi,gitmiş..
irem-- evet..
ela-- çok heyecanlı.. ee sonra..

hepimiz  güldük..
irem-- sen çok yaşa, ela.. yorumsuz ,birbirlerine ne dediklerini anlattım.. sonuç olarak.. onlarda mustafa,cevdet
beylerin evinde.. ailece tanışma yemeğindeler.. ceyda da,tercüman olacakmış..

tuna-- başkaa..

irem-- (güldüm) önemli ,birkaç konu daha var ama  onlar,sonraya kalsın.. çok efor sarf ettim, bugün.. siz konuşun..ben dinleyeyim..
hıı,mehmet bey de..şuleyi istemeye gelmiş, bu gece için..
ablası eniştesi ,yarın gelebiliriz dedikleri için.. kaldı.. akşam ona
da gideceğiz..
hayırlı olsun dediler..
menekşe-- cris,senin cris mi..
irem-- evet, o..
orhan-- tepkiliydin,nasıl canciğer oldunuz bir anda..

halamlar geldiler.. ayşe de.. meyve servisi yapıyor..

irem-- dış etkenler,bastırdığım gerçek duygularımın.. bir an önce
ortaya çıkmasına, neden oldu..  orhan abi..

muazzez-- firuze,ne dediğini anladın mı sen.
firuze-- yok ama  su sesi gibi.. sakinleştirici, bir etkisi var dı..
irem-- vayy,firuze teyzemm.. ne güzel iltifattı buu..
(eğilip,yanağını öptüm..)
yasin-- anlaşılıyor ki; annem ..kütüphanenin tozunu alırken..yine şiir kitabımı okumuş..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: