Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

2071.bölüm..

irem-- (uzattım parayı.. üstünü verecek )  birşey mi oldu..
-- kız arkadaşım,burada çalışıyor da..
irem-- hıı, hadi hayırlısı ..

-- sağolun da.. meslek yok,iş yok .. ana- baba yok.. hayırlısı,nasıl olacak ki.. kapılar yüzüme kapanıyor.. o çok iyi ve dürüst bir kız..  benden daha iyisini, hak ediyor..  yol yakınken ayrılmam,lazım da.. nasıl söyleyeceğim,onu bilmiyorum..

irem-- (para üstünü aldım.. ) tabi,siz bilirsiniz .. taksi şoförlüğü de,bir meslek  ama.. sevginiz yetmiyorsa ,diyecek birşey yok..
hakkınızda hayırlısı olsun..
-- amin.. ben taksi şoförü değilim,hanımefendi.. kullanmayı çok iyi ,biliyorum da.. ehliyetim yok ,daha.. zeki abinin arabası bu..
durakta tavla oynuyorlardı..  karısının ameliyat masrafı için.. arabayı satacakmış.. yalvarıp,yakardım.. alışmam için , iyi bir saat çalış hadi dedi..  ilk kez siz bindiniz,ilk şoförlüğüm bu..
yani .. sevgim yeter de,samanlık seyran olmuyor gerçek hayatta..

irem-- (gülümseyip..) adınız ne ,beyefendi..
-- tayfun
irem--( yüklü bir bahşiş verdim.. ) tayfun,madem ilk işin.. bu senin.. benim param bereketlidir.. hayrını gör.. şansın ,açık olsun.. hangi durağın arabası bu.. kartı var mı..
-- (mahçup olsa da,uzattı kartı) var.. teşekkür ederim..
irem-- rica ederim.. iyi geceler..
--size de..

indim, o  gitti..

bende kendi arabama ,bindim.. hareket ederken,durağın numarasın tuşlayıp.. zeki beyi istedim..
zeki-- buyrun,ben zeki..
irem-- merhaba zeki bey.. ben avukat nedim xxx sekreteriyim.. nedim bey adına arıyorum.. ticari arabanızı, almak istiyormuş.. fiyatını öğrenmemi istedi..
zeki--.............  arabayı görmüş mü.. satmak istediğimi, nereden duymuş acaba..
irem-- sizin duraktan, taksiye binen bir arkadaşımız.. konuşmalarınızı duyup,nedim beye haber vermiş.. yatırım amaçlı almak, istediğini söyledi..  ..

zeki-- hımm,anladım..araba ve ticari plaka için,.. xxx.xxx isterim.. araba da bakımlı,orijinal boyalı.. hiç hasarsızdır.. yatırım amaçlı alınıyor madem,çalıştıracak şoför arkadaş da var.. gariban üç kuruş,kazansın diye dedim..
irem-- peki,beyefendi.. yarın ,dosyayı yanında getirirse.. işlemleri yaparız.. parasını veririm.. diyor nedim bey..

zeki-- anladım.. sağolsun.. hayrını görsün..
irem-- sizde, parasının bereketini görecekmişsiniz..iyi geceler..
zeki-- size de (kapatırken..  "tayfunun şansı mı,şanssızlığımı diyeyim ..bilemiyorum" dedi.. )

gülerek bıraktım, ahizeyi yerine..
*******
nedim beyi aradığımda da,yerinde yoktu.. 
bir bayan açtı telefonu.. avukatmış.. işlerini tamamlamaya çalışıyor,birazdan gelir dedi.. 
bende notumu iletmesini rica edip.. " yarın, bir ticari taksi alacaksınız.. xxx taksi durağında,çalışıyor.. sahibinin adı, zeki.. sekreteriniz olarak aradım.. müşteri olarak da..sizin adınızı verdim..  ben hiç bilinmeyeceğim.. haberiniz olsun" yazdırdım..

Hiç yorum yok: