Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

2070.bölüm..

cris-- sıkma canını,gelemezdim zaten.. sen uğrarsın diye düşünmüştüm.. bir misafirim var da.. anlaşmakta zorlanıyoruz..
irem-- ............ hah hah hah.. inanmıyorumm..

cris-- inan canım.. on dakikadır bakışıp duruyoruz,beyefendiyle.. çiçek getirmiş bana.. ve anlatabildiği kadarıyla ,yemeğe davet ediyor  sanırım.. çok içten,çok güzel bakıyor..hayır diyemiyorum.. evet desem, umut vermişim gibi algılanacak.. şaşırdım yani..

irem-- ne dememi istiyorsun ,cris.. seni yönlendirmek istemiyorum.. içinden geldiği gibi ,davran..
cris-- çok yardımcı oldun..  telefonu istiyor,veriyorum..

güngör-- iremm..
irem-- güngör beyy.. siz crisin yanında mıydınız..şaşırdım da..
güngör-- söylememiş miydi.. ben onu anlatıyor, sanmıştım da..
irem-- yoo,yayın için tebrik ediyordu..

güngör-- hıı.. herneyse.. buradayım, çünkü etkilendim..
akşama kadar,gözümün önünden gitmedi... yemeğe davet etmek istedim.. mustafa ve cevdet de söyledim ama beni vazgeçirdiler..

"daha bugün karşılaşmışsınız..ne bu acelen,toy çocuklar gibi ..evlenelim  diyeceksin.. o da ,kabul mu edecek sanıyorsun..
yoğurdu üflemekte fayda var..
mantıklı ol,birbirinizi tanımıyorsunuz ki..  sen git,bize  davet et.. evde, hep birlikte yemek yiyelim.. misafirimiz olsun.. bizi,ortamımızı görsün.. eğer birşeyler gelişecekse ,ona da fırsat vermiş oluruz....bir fikri yok,senin hakkında.. konuşamıyorsun da.. başbaşa yemeğe gitseniz,ne olacak ki.. kaan-ceyda tanıyormuş,tercümanlık yaparlar bize.." dediler..
araba ,şoför var.. geldim de,anlatamıyorum ki.. sen söyler misin..

irem-- peki,söylerim güngör bey..
güngör-- sağol.. veriyorum..
irem-- tamam..
cris-- evet.. (yorumsuz,anlattım konuştuklarımızı.. ) şimdilik bilmesin de,ilk defa bende bir erkekten etkilendim.. gözleri yalansız ve sevgiyle bakıyor.. ben ciddi bir birliktelik,niyetinde olmamama rağmen.. ilerisi için de, açık kapı bırakmakta fayda var.. ne zaman kesin konuşsam, başıma geliyor çünkü.. sanırım,arkadaş ortamında yemek yiyebiliriz..   nasıl gidelim,diyeceğim..

irem-- uzman olan, sensin.. vücut dilini ,kullan.. daha iyi olur, inan bana..

cris-- hah hah hah.. peki,hoşçakal..
irem-- iyi eğlenceler.. byy..

kapattım..
bulvardaydım zaten.. ana okulunu görecek şekilde, kaldırıma  yanaştım.. bir sigara yaktım.. karşıdan bakıyorum..
beş dakika sonra.. ışıklar kapandı ve güngör beyle, cris.. arabaya
bindiler.. şoför hareket edince.. gülerek, köşke geldim..

garajdan, yeni jeepi aldım.. çiçekçi de kocaman,kırmızı tüllü kurdale yaptırıp.. ön kaputa, bantla yapıştırttım.. sacide hanımlara götürdüm.. evde yoklarmış.. anahtarı,evrakları.. çalışan kadına verip.."irem kara getirdi.. güle güle kullansın diyor" demesini istedim..
peki dedi, kadıncağız..

 içim içime sığmayan ,bir halde.. aşağıya indim..
yoldan geçen ,ilk taksiyi durdurup  bindim..

irem--  ziya paşa bulvarına gidiyoruz, beyefendi..
genç şoför, cevap vermeden hareket etti.. 

beş dakika sonra.. köşkün önünde durduk.. 
borcumu sordum.. söylerken de,köşke bakıp içini çekti.. 

irem-- (uzattım parayı.. üstünü verecek )  birşey mi oldu.. 
-- kız arkadaşım,burada çalışıyor da..
irem-- hıı, hadi hayırlısı .. 

Hiç yorum yok: