Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

2069.bölüm..

gayet güzel ve verimli bir yayındı.. ara verildiğinde..dediklerine göre.. dinleyenler,santrali kilitlemişler.. beni tebrik etmişler vs..
son derece rahattım. kapanışta da,teşekkür ettim.. çağdaş bey,bitirdik işareti yaptı..
imzaladım.. meyve suyumu içtim,pastamı yedim..
saat dokuzu biraz geçerken..
binadan çıkmak için, kapıya doğru yürüyordum ki..

batu-- irem hanım,bir dakikanızı alabilir miyim..
irem-- (durup,döndüm ) buyrun..
batu-- sırası,yeri değil ama acil..böyle ayakta konuşulacak ,konu olmadığından.. odama gitmeyi öneriyorum..
irem-- (elinde çantası var.. çıkacak diye düşündüm ) olurdu da.. gidiyorsanız, yolda konuşalım batu bey.. bekleniyorum da..

batu-- (gülerek) gideceğim de.. nereye, o kesin değil.... evinizi
kiralamak istiyorum,irem hanım..  içim ısındı,komşuları da çok sevdim..
irem-- kiraya gerek yok da.. hepsi bir arada olsunlar diye.. orayı bedri beye verecektim .. anlaşabilirseniz beraber kalın..
 yada size.. komşulardan uzaklaşmamanız için,yakın başka daire vereyim..
batu-- muhtemelen  anlaşırız  ama ben biraz huysuzumdur..ve kira şart.. nereyi uygun görüyorsanız.. tek olmakta fayda görüyorum..

irem-- pekii.. siz yerinizde kalın,şimdilik.. bu hafta içinde konu netleşince,size haber veririm..
batu-- anlaştık.. sağolun.. başka konuları da ,o zaman konuşuruz.. sizi meşgul etmeyeyim..
irem-- konuşacak ne var ki.. hayatın cilveleri bunlar.. geliyor musunuz.. evin önünden geçeceğim..
batu--  elbette gelmek isterim de..yanlış anlaşılmalara yol açmamak için..  artık,yoğurdu üfleyerek yiyorum.. başkaları da,üzülüyor çünkü.. ben tek gideyim, araba var..
irem-- anladım.. iyi geceler.. pasta çok güzeldi..
batu-- size de.. afiyet olsun..

 park yerinden çıkarken.. telefon çaldı.. açtım..

irem-- alo,buyrun..
cris-- irem,tebrik ederim.. yayını dinledim.. dile hakimiyetin,olağanüstüydü..
irem-- çok teşekkür ederim,cris.. senden,iltifat almak gurur verici..

cris-- iltifat değil,bu gerçek.. koşturmacana,yorulduğuna değiyor inan bana..
irem-- sağol,cris.. elimden geleni yapmaya, uğraşıyorum.. gün bana yetmiyor.. sana eve gel, bir kahve içelim demek isterdim ama daha işim bitmedi,maalesef...
cris-- sıkma canını,gelemezdim zaten.. sen uğrarsın diye düşünmüştüm.. bir misafirim, var da.. anlaşmakta zorlanıyoruz..

irem-- ............ hah hah hah.. inanmıyorumm..

Hiç yorum yok: