Translate

4 Aralık 2013 Çarşamba

2067.bölüm..

bahçedeki çeşmede elimi yıkarken..yanımıza geldiler,turgutta kapı kilitliyor

irem-- turgut dur.. yeni jeepin anahtarını ve evraklarını almayı unuttum..
turgut-- evrakları içinde de.. anahtarı alayım..
yasemin-- (avucunu açtı) turgut,ben onu da almışım.. buradaymış açma.. (bana verdi anahtarı )

irem-- sağol..
bedri-- irem hanım.. batu bey ,ela hanım..  sacide hanım ve tuna bey aradılar.. çıktı dedim.. tuna bey,ben ararım dedi.. diğerleri sesinizi duymak istemiş..
irem-- anladım.. hadi gidelim.. bunu sonra götürürüm,sahibine..
iyi akşamlar..
size de dediler.. bahçeden çıktık,derya demir kapıyı kilitliyor..

behzat-- bedri, turgut,melis .yasemin hanım ,derya hanım sizlerde buyrun  yemeğe,beraber olalım....
bedri-- siz? abi ne işimiz var,buluşma yemeğinde .. havaalanına
gideceğimizi unuttun mu... ben sonra ,birde yurda gideceğim.... sana iyi eğlenceler..
turgut-- bedri muafsın,melisle giderim.. otele yerleştireceğiz, zaten.. abin birşey istemiş,yap..  ama benim hiç yemek havam yok, behzat bey.. size afiyet olsun..
melis-- turguta katılıyorum, behzat bey..
yasemin-- bende.. size iyi eğlenceler..
derya-- davet için sağolun ama eşim gelir şimdi..

bedri-- ama ben yurda giremem ki.. saliha hanım,kızar..
turgut-- yatmaya bana gelirsiniz.. ben yarın,anlatırım.. behzat beyin gidebileceğini, hiç sanmıyorum çünkü..
behzat--(gülerek) ne yalan söyleyeyim,şimdi bende öyle düşünüyorum..

turgut-- bileti erteletmeniz,kafi.. bedri evi biliyor,gelirsiniz.. annemde
sevinir..
behzat-- peki,sağolun..
irem--   yasemin ve derya sizi tutmayalım.. bedri bey,abinizle gidin.. saliha hanımı ben ararım..
sonra turguta, gidersiniz.. unuttuğum birşey var mı..

yok dediler.. arabalarımıza binip, ayrıldık..

***********

saat yediye gelirken,evde.. duşumu alıp çıktım.. saçlarıma jöleyle şekil verip açık bıraktım.. başımı ağrıtmış topuz..

dişimi fırçalayıp.. makyajımı yaptım.. beyaz kumaş pantolon üstüne ,mavi tuniğimi giyip.. tunanın aldığı kemerimi,küpemi
taktım.. çantamı alıp,çıktım..

****
radyo binasına  gelinceye kadar , saliha hanım ve elayla konuştum..
halamla firuze teyzeye uğrayacağım,görüşürüz dedim..
tam park ederken,tuna aradı.. işi bitmemiş daha,halamlarda  buluşmak üzere anlaştık..
sonra,bülenti aradım..ilter beyin babası , vahide hanım ve abimler için konuştuk.. teşekkür ettim.. yelizi yarın arayacağımı,söyledim..
çiçekçiye uğrayıp,birde çiçek gönderdim hastaneye..

********

Hiç yorum yok: