Translate

1 Aralık 2013 Pazar

2065.bölüm..

nedim-- turguttan eminim de.. arkadaşlık aşamaları için demiştim ben.. kızı kaç yaşında,okuyor mu.. çalışıyor mu..
irem-- 18-19 dur herhalde,görmedim daha.. okumaya buraya gelmiş.. ve bilin bakalım hangi bölümü kazanmış..

nedim-- aa.. öğretmen tuna bey,arkadaşı da siz mi olacaksınız..
irem--  evett.. yeni gelenleri korumak ,boynumuzun borcu tabi..
nedim--kemal-- hah hah hah..

nedim--  uyarı,yapmama izin verin.. topluca olur da.. siz  tek ,fazla yaklaşmayın kızına.. hem koruması vardır..hemde erol beyi ,tuna beyi zora sokarsınız..
irem-- nedim bey, kışkırtıyorsunuz.. ateş olsa, cürmü kadar yer yakar.. beni,kim şikayet edebilirmiş.. tuna büyük ihtimalle gidecek.. dayım da,bana laf söyletmez..

kemal-- nereye gidiyor ki,tuna bey..
nedim--  onu da anlatırım.. amacım kışkırtmak değildi.. lütfen dikkatli olun.. hadi kemal gidelim..

irem-- sağolun,görüşürüz de.. tijen ne oldu,nedim bey.. sorma
denildiği için ,sormadım da.. artık bilgi verseniz diyorum..
nedim-- rahat ettirecek gelişmeler oldu,dedim ya.. sonra konuşuruz..

*************
çantamı alıp,bende onlarla beraber indim aşağıya.. yolcu ettim..

derya-- şule hanım aradı.. yüzük bu gece takılmayacakmış.. ablası , eniştesi..amcası yarın gelebiliriz demişler.. isteme de,olmayacakmış..  faruk ve davut beye de haber vermişler.. yarın
akşam,hepimizi evlerine bekliyorlarmış.. behzat bey de, dahil
dedi..
behzat bey,gülümsedi..
irem-- anladım.. turgut,yasemin.. yarın konuşalım,sizinle.. misafirleri alacaksınız,unutmayın.. çıkabilirsiniz,arkadaşlar..
ben maxle oynayıp,yayına gideceğim.. behzat bey,istediğim gibi
ağırlayamadım.. yine beklerim..

behzat-- rica ederim,herşey çok güzeldi.. hepinizin samimiyetine teşekkür ederim.. baksanıza şule hanım,böyle özel bir an için beni de davet etmiş,sağolsun.. ama sami beyin,beni tanımamasına anlam veremedim ..

irem--(gülümsedim ) bahçeye çıkalım mı.. zamanım geçiyor da..
behzat-- tabi.. arkadaşlar,görüşürüz.. bücürr,bekliyorum..

görüşürüz dediler.. bedri tamam dedi.. herkes toparlanırken.. biz de dışarıya çıktık..

Hiç yorum yok: