Translate

1 Aralık 2013 Pazar

2064.bölüm..

behzat--  sami beyy.. bu ne tesadüf..
sami-- pardon,çıkaramadım..
enis-- bedri bey,beyefendi kim..
bedri-- abim,behzat.. enis bey.. hoşgeldiniz..
enis-- hoşbulduk ,biz de gidiyorduk..(ayağa kalktılar ) memnun oldum, insan insana benziyor delikanlı..
behzat-- bende.. ama yanılmış olamam..

sami-- isim benzerliği diyelim ,o halde.. yasemin hanım,turgut bey.. açıklamalar için teşekkür ederim.. iyi günler diliyorum..
enis-- irem hanıma selam söyleyin.. hoşçakalın.. görüşürüz,gençler..

yasemin-- rica ederiz. görevimiz,enis bey..
turgut-- her zaman bekleriz.. güle güle..
sami-- sağolun..

nedim bey,yanıma geldi aceleyle.. görüntüye bakıyor gülerek..

nedim-- enis bey,arkadaş getirmiş ha..
irem-- yaa.. sesini duyunca,geldiniz..tanıyorsunuz değil mi..
nedim-- belki biraz,olabilir.. siz şüpheli ne gördünüz ki,açtınız sesi..
irem-- tam avukat gibi cevap verdiniz,nedim bey.. behzat beyin
içeri girdiğinde,yüz ifadesini görünce açtım.. tanıdığı o kadar belliydi ki.. ne diyeceklerini,nasıl kıvıracaklarını merak etmiştim..
işte sonuç ortada.. kimliği ortaya çıkmasın diye gittiler..
behzat bey de,ne olduğunu anlamadı..

kemal-- neler oluyor,irem hanım..
nedim-- anlatırım.. kim olarak tanıttı,arkadaşını..
irem-- meslek söylemedi.. sami bey dedi.. güya araba alacakmış da,özelliklerini öğrendiler.. zamanları yoktu ama iki saattir oturuyorlar..
nedim-- olamaz mı,neden kuşkulandığınızı anlamaya çalışıyorum.. kimliğini biliyor musunuz ki..

irem-- sormayın ama biliyorum.. sizin bilmediğiniz de..
turgut onun kızına aşık olmuş.. adam geldi,turgutu gördü ..konuşturdu.. fikir edinip.. gitti..
nedim-- neee.. kırk yıl düşünsem,gelme nedenini bulamazdım..
ee,turgut biliyor mu peki..

irem-- kimliği değilse de.. betülün babası olduğunu öğrendi..
nedim-- vay vay vay.. siz ondan mı,devamlı monitöre bakıyordunuz..
irem-- evet,bir problem olduğunu sezsem..müdahale edecektim..
nedim-- bravo doğrusu.. turguta da,kolay gelsin.. sert kayaya çarpmış..
irem-- turgut gibi  delikanlı ,damat adayı bulduğu için ..asıl o, şükretsin bence..

kemal--nedim-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: