Translate

1 Aralık 2013 Pazar

2061.bölüm..

irem-- sende ama genel olarak, karşı olduğumu bil.. çalışmak arzusu varsa,başka bir yer için..aracı olurum..
turgut-- biliyorum ama her an görmek istiyorum.. kendimi engellemekten bıktım inanın..
irem-- anlıyorum da,böyle olmak zorunda.. kızı yeniden,ürkütmeyelim değil mi..
turgut--(içini çekerek) evet,tanıyacak diye ödüm koptu..
irem-- daha ne.. dengeli tanışıp,zamana yaymakta fayda var.. sıkma canını..

salondan sesler gelince.. çıktık odadan..

enis bey ,bir beyefendiyle gelmiş.. yaseminle konuşuyorlardı..
enis bey,yine şalvarlı kasketli.. beyefendi de takım elbiseli.. yaşları da.. aynı gibi..
irem-- oo,enis amca hoşgeldin.. bu ne güzel sürpriz..
enis-- (tokalaştık,gülerek) hoşbuldum..  sami beyle, tanıştırayım sizi..

tokalaşıp,hoşgeldiniz dedim.. turgutla tanıştırdım bende.. sami bey,turguta öyle dikkatle baktı ki.. huylandım.. betülün babasıymış da,hesap sormaya gelmiş gibiydi..

sami-- memnun oldum,irem hanım.. turgut bey.. ben araba alacaktım da,enis  ithalatçısı olduğunuzu söyledi.. nereden,nasıl alabilirim..ve özelliklerini öğrenmem, mümkün mü acaba..

irem-- elbette.. yasemin hanım, bilgi için.. yardımcı olur size.. ayakta kaldınız,buyrun .. bir kahve içelim..
enis-- başka zaman,içeriz .. yasemin hanım,toplantıya çıkacağınızı söylüyordu.. sizi engellemeyelim.. bizimde fazla zamanımız yok.. garajda yeni bir jeep görünce,girdik aslında.. acaba içine.. motoruna  bakarken,bilgi alabilir miyiz.. tabi,kendinize getirttiyseniz.. ve sorun olmayacaksa..

irem-- tabi,bakabilirsiniz.. satılmayacak, sorun olmaz..  yasemin hanım,anahtar içerideydi..
yasemin-- tamam..
turgut-- ben getiririm,yasemin hanım..
yasemin-- teşekkür ederim.. enis bey,sami bey.. buyrun lütfen..
enis-- görüşürüz,irem hanım..
irem-- memnun oldum,tekrar beklerim.. enis bey,sami bey..
sami-- (gülümseyerek) ben kesin gelirim..

onlar kapıdan çıktılar,derya da.. odasından..
derya-- turgut nerede..
irem-- anahtarı alıyor,ne oldu..
derya-- (dudaklarını oynatarak..) o adam,betülün babası.. ve Ankara emniyetinde ,önemli bir mevkisi var..
irem-- anladım..içime doğmuştu,biliyor musun..

turgut geldi yanımıza..
turgut-- ne doğdu içinize.. sami bey de,tanıyacakmış gibi bakıyordu.. değil mi..

irem-- kız babası olursa,muhtemel erkek arkadaşa öyle bakılır işte.. o betülün babasıymış.. içime doğan,deryanın görmesi sayesinde doğru çıktı..
turgut--aa.. araba bahane miydi yani.. ama enis beyle ne alaka.. nerede gördünüz derya hanım.. siz tanıyor musunuz ki..
derya-- hani sen,betülün fotoğrafını göstermiştin ya..
dün  ,saidin yanına giderken.. tesadüfen betülle sami bey,kolkola karşımdan geliyorlardı..  babacığım dediğini duydum..
enis beyin arkadaşıdır,tanıdığıdır belki..

irem-- fotoğrafı ne arıyor,sende.. gizli mi çektin.. bakayım şuna..
turgut-- yok canım,anlatırım sonra.. şu anahtarı götüreyim.. ben ne demeliyim,bilmiyorum ki..
irem--zamansız,söylemek zorunda kaldık ama sen beğenilmeyecek,birisi değilsin.. kendine güven,rahat ol.. tanıtımınızı yapın,git hadi..
turgut-- offffffffff..

Hiç yorum yok: