Translate

29 Kasım 2013 Cuma

2059.bölüm..

tinayı da çağırıp,sevdim okşadım..
irem-- tina,max senin erkek arkadaşın mı..

tina ön ayağıyla gözünü kapattı..
melis-- aa,utandıı..
şule-- inkar etmiyor,işte..
behzat--inanılır gibi değil..
nedim-- bence de..
kemal-- müthiş tek kelimeyle..
turgut-- burhan görseydi keşke..
irem-- evet,keşke.. max,tina.. burhanı gördüm..  sizi sevdiğini ve öptüğünü söyledi..
max de,tina da bir kere havladı..

behzat-- irem hanım,yavruları olursa ..istiyorum kesinlikle..
irem-- öyle çok isteyen var ki.. ama ben verirmiyim bilmiyorum behzat bey..  max,tina gidin..  songül, poaça versin size.. sonra bahçeye çıkın.. behzat bey gelecek..

dediğimi yapıp çıktılar..

turgut-- (bir zarf verdi, bana) biz sabah,demir kapıyı açıyorduk.. köşke,bahçeye dikkatle bakan..orta yaşlı bir bey yanımıza yaklaştı..kurtlar tanışmak için,hemen gelip patilerini kaldırdılar.. adam  sevdi,okşadı.. buyrun,birisini mi aradınız dedim.. konuşmadan,bu zarfı verip gitti..

irem-- ilginç..(açtım zarfı,içindeki kağıdı çıkardım..okuyorum..)
"gülümm .. haberleşemedik,sen geciktin.. benim de işim vardı..
önerdiğim kişi getirdi ,bu mektubu.. konudan bahsettim.. başımla beraber dedi.. eğer tamam diyorsan,garajın yanına bir sandalye
koy.. ben anlarım.. buradayım da.. öpüyorum seni,çokk özledim "
gülerek,katladım kağıdı..zarfa koydum. ) turgut,nasıl birisiydi..

turgut--  kurtları severken,şevkatli olmasının haricinde.. dünyaya boşvermiş gibi..soğuk,ifadesiz bakıyordu.. kır saçları,özensiz ve dağınıktı ama  tertemiz ütülü pantolon,gömlek giymişti.. ayakkabıları da kaliteli, pırıl pırıldı.. sanki daimi kalem yada resim fırçası tutmuş gibi.. işaret parmağında, nasır vardı.. daktilo kullanmış da olabilir..

nedim-- turgutt,bu ne..dikkat böyle..
turgut-- öyle olmak lazımmış,nedim bey.. algıyı geliştirmek için.. kitap aldım,okuyorum..
bedri--(gülerek) ihtiyaçtan,nedim bey..ihtiyaçtan..
turgut-- bedrii,söylediğime pişman etme..  sıra bana gelirse,hiç acımam bak..
bedri-- şakaydı,turgutt.. biz bize ,değil miyiz..
turgut-- yine de,dokundu işte..  irem hanım,birşey sormuştu da..
cevap verememiştim ,nedim bey.. artık,gözlemliyorum..

irem-- (güldüm) çabanı taktir ettim,turgut.. garajın yanına,mutfaktan bir sandalye koy.. o beyefendi,bizim güvenliğimizden .. bahçeden,kurtların bakımından sorumlu olacak.. muhtemelen yarın gelir,haberiniz olsun..

nedim-- görmediğiniz,bilmediğiniz birisini kim tavsiye etti ki.. güvenliğinizi emanet ediyorsunuz.. sizi anlamıyorum,irem hanım..
irem-- dayım gitmeden,söylemişti ..şimdi de,buradaymış dersem.. anlarsınız herhalde..
nedim-- ooo,algım açıldı.. anında, anladım..  notla, haberleşmeniz de ilginç..
irem-- (gülerek) daha neler var,bir bilsen.. mesela ;masalı da güzel anlatır.. ben artık, güvercin göndermesini bekliyorum..

kahkahayla güldük..
telefon çalınca,melis açtı..

melis-- bahadır holding buyrun.................... iyiyizz.. ...............................................................
kurtlar havladı da... (başını kaldırdı, tavana göz gezdiriyor )............................................................. irem hanıma cevap veriyorlardı.. .............................. siz nereden biliyorsunuz.. ............................... hıı.. burada,veriyorum..

bana uzattı.. kağıt peçete ile tuttum ahizeyi..
melis-- ergün bey arıyor.. kurtlar odada havladıkları için,endişelenmiş.. ses sensörü ,varmış da..

irem--(güldüm ) biliyorum da,endişeleneceği aklıma gelmedi..(kulağıma tuttum) abimm,kusuruma bakma.. kurtlarla konuşuyorduk da .................................. .................................. .............................................................................................
.................................................. vayy,kaos yarattım ha.. .........................................................................................
............................... hah hah hah.. hiç güleceğim yoktu................................................................

Hiç yorum yok: