Translate

29 Kasım 2013 Cuma

2058.bölüm..

irem-- turgut,yarın viktoryaya çiçek gönder.. teşekkür ettiğimi
uğrayacağımı,okula gittiğim için.. arayamadığımı  yaz..
turgut-- anladım.. (dediklerimi not etti )

behzat-- epeycedir ,böyle samimi zaman geçirmemiştim.. sizin hiç canınız sıkılmıyordur..aile gibi olmuşsunuz..

irem-- evet,öyleyiz.. bedri bey,abinize ve ailenize anlatın teklifimi.. beklentilerimiz çatışmasın.. kararınızı onlarda duysunlar..
bedri-- hayat benim,karar benim.. artık karışmalarını istemiyorum..
irem-- olabilir ama sen yine de söyle.. bilsinler.. içeriden ara..
seni alıkoymuşum gibi,düşünmelerini istemiyorum..

bedri-- yapmayın,irem hanım..
irem-- yaptım.. şirket kuracağım,hadii..
behzat-- neler çekiyorum derken,doğru söylüyormuşsun demek ki.. zavallı kardeşim..
biz gülerken,onlar diğer odaya gittiler..

irem-- yasemin hanım,hakan beyi arayıp.. faturayı göndermesini isteyin.. birisi dışarıdaki olmak üzere,üç jeep aldım.. hesaplara
dokunma.. ben ödeyeceğim..
yasemin-- peki..

telefon yine çalınca,açtım..
irem-- buyrun..
rekin-- (neşeli bir sesle ) iyi günler,irem hanım..
irem-- size de.. nasılmış,eşiniz..
rekin-- hah hah hah.. süpermiş.siz rahat konuşamıyorsunuz,sanırım..
irem-- evet.. dinliyorum..

rekin--  vahidem beni çokkk sevindirdi,çokk..  baba oluyorum,irem hanımm.. babaaa..
irem-- (nemlenen gözlerimi silip) iyi olmasına,çokk sevindim.. hissettiklerinize katılıyorum..  kendisi nerede..

rekin-- (derin bir nefes, alıp) teşekkür ederim.. otele geldik.. ilk sizin duymanızı istedi ,aradı .. ama sonra bana verdi..ağladığını söylemeyecekmişim.. sesini duyarsanız, sizde ağlar.. belli edermişsiniz..  telefonda olmazmış,gelince Mersindeki  gibi bir kutlama istiyormuş.. ama önce düğün olacakmış..

irem-- (gözümden akan yaşı,sildim ) doğru demiş.. canı sağolsun,yaparız.. gözünüz aydın,sağlıklı olduğunu öğrenmenin değeri herşeyin üstünde..
rekin-- evet,bence de.. akşam sekiz gibi orada oluruz.. görüşürüz,irem hanım..
irem-- tamam,iyi günler..
rekin-- size de..

kapattık..
nedim-- kim hastaymış..
irem-- bir yakınımın, hasta olduğundan şüphe edilmişti de.. değilmiş çok şükür.. bu haberi bekliyordum..

behzatla,bedri geldiler..
bedri-- tamam,bana bıraktılar.. size selamları var..
behzat-- hatta arattığınız için,çok da memnun oldular.. bedri de ,dalga geçilmekten nasibini aldı..
irem-- aile arasında ,olur öyle şeyler..as.. şimdi,içim rahat..
behzat bey,izninizle.. ve lütfen gitmeyin... muhatabınızla buluşmaya daha çok var..  sıcakta,avare dolaşmayın..

behzat-- haklısınız da..

max birden,koşarak geldi yanıma.. patisini elimin üstüne koyup,başını yana doğru eğdi.. mırıldanır gibi ,sesler çıkarıyor..

behzat-- inanamıyorum,bu nasıl bir sevgi..
yasemin-- birde atlarla olan muhabbeti görseniz, bayılırsınız herhalde..
okşadım başını,sevdim.. gözlerine bakarak..

irem-- maxx,ne oldu oğlum.. dayanamadın da, beni mi çağırıyorsun.. (yine sesler çıkardı ) ama  biraz işim var.. bitince oynayacağız  şimdi .. behzat beyle ilgilenebilirsiniz.. bahçede, topunla oynayın.. tinayla,şirinlik yapın.. anladın mı..

bir kere havladı ve behzat beyin karşısına oturup,patisini kaldırdı..
biz  gülerken..
behzat-- (tuttu,patisini ) memnun oldummm.. sen ne akıllısın böyle.. adımı nereden bildin..( tüylerini okşuyor )  tina da kız arkadaşın mı..

bir kere daha havlamaz mı.. kahkahamız çınlattı odayı..

Hiç yorum yok: