Translate

29 Kasım 2013 Cuma

2056.bölüm..

 (melis hala şipariş alıyor,yüzüne bakarken.. telefon çaldı..ben,açtım)
irem-- bahadır holding buyrun..

naim-- irem hanımm,siz misiniz.. ben ,şuleye birşey söyleyecektim de..
irem-- merhaba,ben irem.. sanırım şule hanımın, babasısınız.. nasılsınız beyefendi..
naim--  çokk iyiyim.. maşallah sizde,iyi görünüyordunuz..
irem-- sağolun,iyiyim.. tanışırız inşallah..  ben vereyim.. eşinize selamlar..
naim--as. bir dakika.. hayırlı bir konu için,elinde güllerle..İstanbuldan  misafirimiz geldi.. karşımda oturuyor ..önce siz duyun istedim..
irem-- hah hah hah.. zamanlama müthiş,doğrusu..
( turgut bir jeep geldi, yazan notu gösterdi bana.. ) naim bey,şule hanımı veriyorum.. görüşmek üzere..
naim-- sağolun..

şuleye ahizeyi verirken.. kapattım elimle..
 gülerek..
irem-- sürprizz.. hazır olman için,çırpınanlar var..
şule-- kim..
irem-- anlarsın..
aldı konuşurken..
irem-- turgut haberim var.. teslim alıp,garaja park et.. derya, para versin..
turgut-- tamam..

melis-- ( telefonu kapatıp.. yazdığı listeye baktı..) bedrii,faruk bey son siparişinde kaç araç istemişti..
bedri-- iki tane.. benim sesimi duymaya, meraklı değil adam.. sen aç,köşeyi dönelim diyorum sana.. listeye baksana..
melis-- bedriii,kendine gel..  ben konuşmadım ki,o kodları söyledi.. 24 araç isterken de, son derece resmiydi..
irem-- ben varım,sesimi duydu..tabi resmi olacak.. sen benim,merak ettiğim şeyi söyle..

şule telefonu şaşkınlıkla, kapatıp.. ayağa kalktı..

melis-- şulee,ne oldu..
şule-- hiç.. bu gece,bizde şenlik var.. mehmet bey,beni istemeye gelmiş..
melis-- ayy,ben gelememm..
şule-- merak etme,bende öyle dedim.. havaalanına beraber gidiyoruz..
behzat-- nasıl yani,kaçıyor musunuz..

nedim-- kemal-- irem-- bedri--melis--şule--yasemin--  hah hah hah..

Hiç yorum yok: