Translate

29 Kasım 2013 Cuma

2050.bölüm.

irem-- ev sözü vermiştim,size.. vahide hanım ilgilendi mi..
yasemin-- söyledi de,hiç gerek yok irem hanım.. hem kiralayabiliriz..hemde çabuklaştırmak ,işime gelmiyor açıkcası..
sorumluluğumuzu paylaşıp,evimizi..eşyamızı kendimiz almak,seçmek istiyoruz..
irem-- siz bilirsiniz,tabi.. her hangi bir yardım istersen,elimden geleni yaparım..

yasemin-- biliyorum,sağolun.. o verdiğiniz ismi ve çalıştığı yeri de araştırdım.. çok iyi şeyler duydum ,haklarında..
köklü bir işletmenin..
bu yıl,ikinci kuşak tarafından yenilenmesi ile ihracat yapılmaya başlanmış.. ciroları da,imrendiriyormuş.. almanya,italya ve isviçrede
belli merkezlerde satılıyormuş şimdilik.. leyla hanımda konuya vakıf.. eğitimli ve çok tanınmış, bir ailenin kızıymış..
irem-- hımm,ilginç.. eşini onaylamadıklarından mı, dara düştü acaba.. neyse.. sağol..

telefon çalınca,melis açtı..
melis-- baha .......................... ilter,ne oldu.............. ..... ................ ..................................................... iyi mi,şimdi.. .......................................................................................
geçmiş olsun,birşeye ihtiyacın var mı.. gelirim hemen................. .................................. tamam ilter,kendine gel.. ...................... veriyorum.. (bana uzattı ahizeyi) babası için,hastanedelermiş..

irem-- (aldım)ilter bey,buyrun..
ilter-- (ağlıyor belli ) merhaba,irem hanım.. ben hakkınızı nasıl ödeyeceğimi inanın bilmiyorum..  babamın durumu gerçekten ağırmış ve beni çağırmış.. gittiğimde annemle,yengem vardı ve babam çokkk sevindi.. ..ahuda geldi,oturduk şen şakrak konuştuk.. hiç birşey olmamış gibi.. sonra bizi kucakladı,beni affedin ve hakkınızı helal edin dedi.. kollarımıza yığıldı..  hastaneye götürdüm,hemen.. müdahale edip,stend taktılar.. yoğun bakımda şimdi.. aramak için,abimlerin gelmesini beklemek zorunda kaldım..

irem-- geçmiş olsun.. hangi hastanedesiniz.. adı ne babanın.. ilgilenen doktor,kim..
ilter-- xxx hastanesi çok yakındı,oraya götürdüm.. babamın adı,ömer.. uzman kardiyolog veli xxx ve birçok doktor ,ilgilendi..
irem-- anladım,herhangi birşeye ihtiyaç var mı.. sevk vs.gerekiyorsa..
başka şehire,başka hastaneye gönderebilirim..
ilter-- sağolun..kıpırdatamayız,her imkan var.. bir süre yatacak,takip edeceğiz dediler..
irem-- peki,bir değişiklik olursa ara mutlaka..
ilter-- tamam,irem hanım.. iyi günler..
irem-- size de..

kapattım..

irem-- kemal ve nedim bey ile toplantıda olacağız.. acil birşey olursa,haber verin.. akşam misafirleri kim karşılamak,istiyor.. kim uygun diye soruyorum..

Hiç yorum yok: