Translate

25 Kasım 2013 Pazartesi

2048.bölüm..

turgutların odasında toplandık.. songül,biraz telaşlıydı da..
sormadım artık.. çayları verdi,çıktı..

derya--(kapıya gelip) irem hanım unutmuşum..siz yukarıdayken.. philip aradı..işiniz olduğunu öğrenince de,bağlamamı istemedi..
 size hoşgeldiniz diyor.. istediğiniz özellikteki.. iki model çadır, hazırmış.. ellişer tane, dikmişler..
 fabrikaların bahçesine tanıtım amaçlı, kurulanlar.. çok beğenilmiş.. yurt dışı talep varmış, dikilmesini istiyorsanız arayacakmışım.. birde, ihracatla ilgili.. sizinle konuşmak istiyormuş..
irem-- anladım.. sende otursana,buradan ararız..

derya-- (gülümsedi ) isterdim de,biraz işim var.. vahide ablaya, eksik dosya veremem..
irem-- peki canım,philibi ara ..teşekkür ettiğimi,söyle..hangisi talep ediliyorsa,diksin.. konunun müdürü ,sen olduğuna göre.. ihracatla ilgili ne varsa ,anlatsın.. yarın, yanınıza uğrayacakmış de.. kolay gelsin,sana..
derya-- (kendine güveni gelip,gülümsedi ) sağolun..

o gitti..
yasemin-- (kısık sesle ) derya hanım,gerçekten çok çalışkan ve çabuk kavrıyor..
irem-- evet,öyle..
şule-- iş için demiyorduk,irem hanım.. sürpriz yapmak için,gayretle çalışıyor..
irem--  kime yapacak.. ne sürprizi..
turgut-- hanımlar dayanamayıp,söylediler de.. sormayın irem hanım.. hevesini kırmayalım.. güvenini sarsmak, istemiyorum..
irem--  iyi,sormadım.. sende,durum nedir.

turgut-- durum falan yok.. bekle dediniz,bekliyorum..
irem-- hımm,iyii.. hiç gitmedin,konuşmadın yani..

turgut-- yanına gittim, konuştum da.. ama yardım içindi.. kalemi kaybolmuş,nereden alabilirim diyordu arkadaşlarına.. ben verdim..
dikkatle baktı baktı ve teşekkür ederim,sizi tanıyor muyum.. yardım ettinizde dedi.. bende tanışmadık ama çok isterim dedim..
tanıştık, derse girdi.. bu kadar..
irem-- bu da bir başlangıç.. iyi olur, inşallah..  melis sende ne var,ne yok..

melis-- hiç birşey yok.. dediğim gibi.. okul,iş ve ev arasında gidip geliyorum..  annem-babam memlekete kışlık  hazırlamaya gittiler..kardeşlerim daimi çalışıyorlar ,sacide hanımın mekanında.. iyiler yani..arkadaşlar ,ev müsait olunca.. gece bana geliyorlar genellikle.. tez notları paylaşıp, daktiloda yazıyoruz..
dışarıdan anlaşılmıyor da, ben kendimi biliyorum..  durgun,depresif  oldum yine.. kısa gezmeler,yürüyüşlerde fayda etmiyor.. ya uzaklaşmak yada evden çıkmamak istiyorum..

irem--aslolan,sizsiniz.. huzurumuzu bozacak herhangi bir tavrı,hiçbiriniz için kabul edemem..faruk beyin uluorta aramasından ve fazla ısrarından şikayetçiydin.. uyarıldı.. sen istemediğin sürece de.. aramayacak yada seni çağıramayacak telefona. iş yapıyoruz,bayimiz.. özeli karıştırmayacak artık..
sen akıllı,cesaretli ve açık sözlü bir kızsın.. halinin nedenini,ben tahmin ediyorum da.. en iyi sen biliyorsun.. bunalım takılmak sana yakışmıyor.. vereceğim görevi ,layıkıyla yerine getirmen için ..kendine gelip toparlanmanı ve hazırım demeni bekliyorum.. sana güveniyorum,sorunu kısa zamanda çözeceğine de eminim..

melis-- müthiş motive ediyorsunuz.. güveniniz için,sağolun.. iş nedir..
irem-- gerçek düşüncemdi,laf olsun diye söylemedim melis hanım.. hazırım dediğinde ,söylerim..
melis-- peki..

Hiç yorum yok: