Translate

25 Kasım 2013 Pazartesi

2047.bölüm..

hepimiz indik aşağıya.. onları yolcu etmiştim ki.. yanıma geldi..

cris-- bende gitmeliyim,irem..
irem-- götüreyim seni..
cris-- yok yok.. yakın,yürürüm.. sen müsait olduğun zaman,gel.. yada ara.. buluşup, konuşalım..
irem-- tamam.. çok memnun oldum.. sen her zaman,gelebilirsin..
kendime geleyim,sana eşyalı ev için de.. yardımcı olurum..
cris-- acelesi yok.. sıkma kendini..

öptük birbirimizi.. onu da yolcu edince, koşarak köşke girdim..

irem-- (deryanın odasına, bakıp) deryaa,neredesin..
derya-- mutfaktayım.. ne oldu..
irem-- (gittim mutfağa.. çay dolduruyordu,bardaklara.. ) nasılsın.. nasılsınız..
derya-- (gülerek) iyiyiz.. ben tatlı yedim,daha iyi oldum.. mükemmel olmuş.. malzemeleri nereden alacağımı söylerseniz, saide yapmak istiyorum..
irem-- afiyet olsun.. uğraşma canım ben yaparım,sen yersin.. saide de,buradan götür.. yorma kendini.. bir tepsi de,kadayıf var..şerbetini
unutma ama..

derya-- (döndü bana ) yapmayın,irem hanım.. maruf,zübeyde.. kayın biraderlerim,saidin annesi babası.. arayıp,duruyorlar..
 keriman teyzeleri bir görseniz,nereye oturtacaklarını şaşırıyorlar.. sağolsunlar..said,siz..arkadaşlar.. üstüme titriyorsunuz da.. ben,çok mahçup oluyorum.. karnım belli olunca,nasıl geleceğimi.. davranacağımı.. konuşacağımı, inanın hiç bilmiyorum..

irem-- (gülümseyerek,yanağını okşadım.. ) deryaa.. aile oluyorsunuz,onların heyecanını da anla.. doktora gitmeyi ihmal etme.. stres yapmadan,huzurla kendini anneliğe hazırla..
keriman hanımlarda,bizde seni seviyor.. rahat etmeni istiyoruz..  büyüklerin yanına biraz az gidersin, olur biter.. çekinmeyi anlarım da; mahcubiyetmiş,utanmakmış geç bunları.. allah size, bir bebek bahşetmiş.. bu bir lütuf.. her anın keyfini sürün.. saidin sevincini de kısıtlama sakın.. anlaştık mı..

derya-- (yanağındaki elimi ,avuçlarının içine aldı.. gözlerime bakarak) affedin.. niyetim kötü değildi de.. ben düşünemedim..

irem-- aman deryaa.. samimiyetle konuşup, dertleşiyoruz..affedecek ne var ki,bunda.. allah tamamına erdirsin,sağlıkla sıhhatle..
bebeğinizi  yuvanızda,mutlulukla büyütün inşallah..
derya-- aminn.. çaylar soğudu,ben yeniden doldurayım..
irem-- songül nerede ki,sen yapıyorsun....

derya-- (gülerek.. uğraşıyor.. ) aramızda kalsın da,songülün bir erkek arkadaşı varmış.. onbeş gündür yokmuş da,özlemiş.. gel,iki dakika göreyim demiş.. izin istedi benden.. (monitöre baktı) geliyor,çaktırmayın sakın..
devam edeceğine inanırsa tanıştıracakmış.. size de,ailesine de..

irem--(fısıldadım) sen gördün mü.. nasıl birisi,işi gücü var mı..
derya-- görmedim de.. hiç kimsesi yokmuş.. askerden yeni gelmiş daha..
irem-- nereden bulmuşlar, birbirlerini..
derya-- (mırıltıyla) songül,ehliyet kursuna gidiyor.. orada tanışmışlar..
irem-- madem sana söylemiş,bir araştırıver..ablası..
derya-- (gülümsedi) takipte..
irem-- hah hah hah.. ben içeriye gidiyorum.. kemal ve nedim bey gelmeden onlarla da konuşayım..
derya-- tamam..

Hiç yorum yok: