Translate

20 Kasım 2013 Çarşamba

2040.bölüm..

kasadan birkaç deste,dolar çıkarıp.. masaya koydum.. aldığım miktarı not kağıdına yazıp,kasanın içine bıraktım ve kapağı kapattım..

tunanın arabasını ararken.. televizyon,klima ithalat dosyasını aldım,dolaptan..

tuna-- alo..
irem-- benim.. düşündüm.. eş torpili ,karşılıklı olsun bu sefer.. gelip parayı,almazsan.. gitme zaten..
hadi hoşçakal..
kapattım.. parayı dosyanın üstüne koyup..deryanın odasına gittim..

derya-- irem hanım, neyiniz var.. sesiniz geliyordu da..
irem-- yok birşey.. cristophere tavrımı eleştiriyordu.. bu paraları,bir zarfa koy..(koydum masasına)  gelince,tunaya verirsin..
derya-- hımm.. geleceğine eminseniz,veririm tabi.. gidişi,dönecek gibi değildi de..
irem-- gelecek,merak etme.. ben odama çıkıyorum..

**********


yaseminle,cristopher karşılıklı konuşarak çaylarını içiyorlardı odaya
girdiğimde..
irem-- otur yasemin..  şu dosyaya bakayım da..seni azat ederim.
yasemin-- ben memnunum halimden,çok tatlı bir bayanmış..
japonyadan da.. sabah aradılar,söylemeye fırsat bulamadık.. anlaşmanın imzalanmasını bekliyorlarmış.. hatta bugün geleceğinizi bildiklerinden.. yarına iki yetkili göndereceklermiş.. tabi,faks çekersek..  göreceksiniz de,herşey hazır..
irem-- anladım.. cristopher,beş dakika daha istiyorum.. mümkün mü..
cristopher-- tabi ki.. iş daha acil olabiliyor..
irem-- evet,bunu onaylamam lazım.. bekliyorlar da..

monitör açık,onlar sohbet ediyorlar.. bende dosyaya odaklanmış, her detayı gözden geçirmiştim ki..  telefon çaldı.

irem-- yasemin , bakarmısın..
yasemin-- (telefonu çevirip,açtı) bahadır holding buyrun..................

irem hanım acil ithalat dosyasını incelediğinden,ben açtım tuna bey..
cristopherle sohbet ediyorduk............................. (bana bakıp ) tabi,vereyim..
irem--(uzattı,aldım) efendim..
tuna-- para yarında yatırılabilir miş.. toplantıya giriyoruz,gelemiyorum.. telefonu yüzüme kapattın..özür dile..

irem-- senin yaptığının da.. hiç farkı yoktu.. bende bekliyorum..
tuna-- ama bu sefer,gerçekten ben haklıyım.. önce sen,dileyeceksin.. ..
irem-- (gülümseyerek,bir sigara yaktım) yüklemin, emir kipi içermesi  konusunu..sen toplantına gecikeceğin için.. gece konuşmayı teklif ediyorum..
tuna-- konuşacak ve uzatacak ne var ki.. dile de,günümüz güzel geçsin.. çabuk çabuk çabuk..
irem-- acısını, aheste aheste çıkaracağıma emin olabilirsin kocacığım.. hatalıydım,özür dilerim..
tuna-- bende özür diliyorum.. hoşçakal..
irem-- güle güle,keyfini sür..
tuna-- şüphen olmasın..

kapattı,bende ahizeyi yerine koydum..

Hiç yorum yok: